Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно, финансово и стопанско обслужване"
Адрес: обл. Габрово, общ. Габрово, гр. Габрово, гр. Габрово, ул." Райчо Каролев" № 2, п.к. 5300
Код за междуселищно избиране: 066
Телефон за връзка: 066 840 604-стационарен телефон, тарифа-на цената на един градски разговор/съгласно тарифния Ви план
Факс: 066 840 602
Адрес на електронна поща: gabrovo@rzi-gbr.org
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Центърът за административно обслужване осигурява непрекъсваем процес на обслужване на гражданите. В случаите, когато в служебните помещения има потребители на административни услуги в края на обявеното работно време, работата на центъра продължава до приключване на тяхното обслужване, но не повече от два астрономически часа след обявеното работно време.
Процедура по предоставяне на административната услугаПредмет:
Хигиенното заключение се издава на всички физически и юридически лица, представили по собствено желание проектни документации за съгласуване.
Заявител:
Всяко физическо или юридическо лице, което представи проектни документации за съгласуване.
Вътрешен ход на процедурата:
В Центъра за административно обслужване на РЗИ Габрово физическите или юридическите лица подават Заявление по образец. Към заявлението се прилагат проектни документации.
Експертният съвет по здравно-техническа експертиза разглежда проектната документация и подготвя хигиенно заключение с оценка, че проектът съответства/не съответства на установените с нормативен акт здравни изисквания. Хигиенното заключение се издава в 2 екземпляра, подписват се от Директора и се предават в деловодството. Хигиенното заключение се подписва от заявителя, че е получено. Единият екземпляр се дава на заявителя, другият се прилага към преписката за съхранение от секретаря на експертния съвет.
Срок за извършване на услугата:
Издаване на хигиенно заключение за проектна документация от Директора на РЗИ се извършва в 14-дневен срок от подаване на заявлението в „Центъра за административно обслужване".
Начини на заявяване на услугата:
· В Центъра за административно обслужване на РЗИ Габрово – лично или от упълномощено лице;
· Чрез лицензиран пощенски оператор – като вътрешна препоръчана пощенска пратка, като вътрешна куриерска пратка на адрес или като международна препоръчана пощенска пратка
· устно, при което се изготвя протокол по образец
Начини на получаване на резултата от услугата:
· в Центъра за административно обслужване на РЗИ - Габрово - лично или от упълномощено лице;
· по електронен път
· чрез лицензиран пощенски оператор:
Пощенските разходи за изпращане на индивидуалния административен акт от РЗИ Габрово до заявителя са за сметка на заявителя
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 65 лв.Заплащането на таксата може да се извърши в брой или с банкова карта чрез ПОС терминално устройство в касата на РЗИ и по банков път на нашата сметка:
Банка ОББ АД
BIG UBBSBGSF
IBAN BG50 UBBS 8002 3110 7327 10
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път