Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост"
Адрес: обл. Ямбол, общ. Ямбол, гр. Ямбол, ул."Жорж Папазов"№18, п.к. 8600
Код за междуселищно избиране: 046
Телефон за връзка: 046/686814
Факс: 046/662277
Адрес на електронна поща: region@yambol.government.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 09:00 до 17:30, С цел улесняване на гражданите, организациите и фирмите при работа с администрацията е въведено обслужване без прекъсване за «Звеното за административно обслужване» от 08.00 час до 18.00 часа
Необходими документи при подаване на заявлението 1. Документи, удостоверяващи необходимостта от учредяване на сервитутно право и доказващи изпълнението на условията по чл. 192, ал. 3 и чл. 193, ал. 4 от ЗУТ;
2. Документ за плащане на учреденото право, освен ако плащането не е направено по електронен път.
ð Плащането е извършено по електронен път (отбележете със знак х, когато плащането е извършено по електронен път)
ИзискванияСъгласно чл.5, ал.5 от ЗЕУ услугата се предоставя електронно
Ниво на осигуреност - високо
средство за идентификация - КЕП
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща ценаЦената на учреденото право по чл.192, ал. 4 и чл.193, ал. 4 от ЗУТ се определя по реда на чл. 210 от ЗУТ и се заплаща преди издаване на заповедите.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път