Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Обща администрация"
Адрес: обл. София, общ. Мирково, с. Мирково, ул. "Ал. Стамболийски" № 35, п.к. 2086
Код за междуселищно избиране: 07182
Телефон за връзка: (07182)2286, 0886666898
Факс: (07182)2550
Адрес на електронна поща: info@mirkovo.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, обедна почивка от 12.00 до 13.00 ч.
Работно време на Център за административно обслужване (ЦАО): от 08:00 часа до 17:00 часа без прекъсване.
Обявените телефони са безплатни.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Документи за предоставяне на услугата
- Заявление по образец;
- Документ за собственост - копие;
- Констативен акт за наличие на дървесна растителност в имота;
- Договор в нотариална форма със собствениците (при необходимост);
- Одобрен технически или работен инвестиционен проект;
- Решение или оценка на въздействието върху околната среда (ОВОС) от Регионална инспекция по околната среда и водите (РИОСВ);
- В случай, че не подавате заявлението лично, ще Ви е необходимо и нотариално заверено пълномощно.
Начин на заявяване на услугата
- На място в Центъра за административно обслужване (ЦАО), гише „Деловодство“;
- Чрез лицензиран пощенски оператор;
- По електронен път (при спазване на изискванията определени със Закона за електронния документ и електронния подпис) чрез:
- Единния портал за достъп до електронни административни услуги - https://egov.bg/wps/portal/;
- Система за сигурно електронно връчване - https://edelivery.egov.bg/;
- Електронна поща на Oбщина Мирково - info@mirkovo.bg.
Начини за получаване на резултата от услугата
- Лично или чрез упълномощено лице от ЦАО, или компетентен служител;
- Чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултата от административната услуга;
- По електронен път в профила на заявителя в Системата за сигурно електронно връчване.
Информация за предоставяне на услугата по електронен път
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща такса За издаване на разрешение за строеж, основен ремонт, преустройство и/или промяна на предназначението на съществуващи сгради и помещения в тях:
а/ за физически лица
– за жилищни сгради - 0,80 лв. на кв. м РЗП, но не по- малко от 30,00 лв.
- за нежилищни обекти- 1,50 лв. на кв.м РЗП, но не по-малко от 50,00 лв.
- за обекти на техническата инфраструктура-външни връзки - 0,70 лв. за линеен метър, но не по- малко от 30,00 лв.
б/ за юридически лица с персонал до 50 души
- за жилищни сгради – 1,80 лв. на кв. м РЗП, но не по – малко от 130,00 лв.
- за нежилищни обекти – 5,50лв. на кв. м РЗП, но не по – малко от 3000,00 лв.
- за обекти на техническата инфраструктура – външни връзки – 1,20 лв. за линеен метър, но не по – малко от 130,00 лв.
- за издаване по чл. 56 и 57 от ЗУТ – 0,80 лв. кв. м РЗП, но не по- малко от 60,00 лв.
в/ за юридически лица с персонал над 50 души
-за жилищни сгради – 2,50 лв. на кв. м РЗП, но не по – малко от 250,00 лв.
-за нежилищни обекти – 7,50 лв. на кв. м РЗП, но не по – малко от 5000,00 лв.
Заплащане за услугата
- В Центъра за административно обслужване на гише „Местни данъци и такси“, в брой или с банкова карта чрез ПОС терминално устройство;
- По електронен път, чрез Портала за електронни плащания;
- По банков път на следната банкова сметка:
Банка: УниКредит БулБанк
IBAN: BG 18 UNCR75278459464300
BIC код: UNCRBGSF
Код за вид плащане: 44 80 01
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път