Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно, финансово и стопанско обслужване"
Адрес: обл. Силистра, общ. Силистра, гр. Силистра, ул. Петър Мутафчиев 82, п.к. 7500
Код за междуселищно избиране: 086
Телефон за връзка: (086)816118, Обявените телефони са стационарни. Разговорите се заплащат, съгласно тарифния план на заявителя.
Факс: (086)816148
Адрес на електронна поща: office@rzi-silistra.com
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Пълно работно време.
В центъра за административно обслужване се осигурява непрекъсваем режим на работа с граждани в рамките на обявеното работно време. В случаите, когато в служебните помещения в края на обявеното работно време има потребители, работата на ЦАО продължава до приключване на тяхното обслужване, но не повече от два астрономически часа след обявеното работно време (до 19:00ч.)
заявяване на услугатаЗаявител на услугата
Всяко физическо лице, което работи в посочените от Наредбата обекти и подлежи на първоначално и периодично медицинско освидетелстване
Необходими документи
· Заявление
· Документ за самоличност (лична карта) – за справка.
· Когато услугата се заявява чрез лицензиран пощенски оператор се представя копие на документ за самоличност, заверен с текст „вярно с оригинала“, трите имена, дата и подпис на заявителя
Вътрешен ход на процедурата· Услугата се заявява в ЦАО чрез попълване на заявление. Служителят от ЦАО входира заявлението в деловодната система, дава на клиента талон с входящия номер и го насочва към „бек“ офиса. Заявлението се предава на директора за резолюция заедно с входящата поща за деня.
· Заверката се извършва по настоящ адрес след представяне на документ за самоличност. Дежурният инспектор проверява резултатите от извършените предварителни медицински прегледи и изследвания и заверява здравната книжка, като удостоверява това с подпис и печат на дирекция НЗБ.
· След извършване на заверката данните от здравната книжка се вписват служителите в ЦАО в електронен регистър, който съдържа имена на лицето, ЕГН, месторабота, адрес, фамилия на ОПЛ, подписал заключението и УИН, дата на заверката. В края на всеки месец данните от регистъра се копират на хартиен носител.
резултат от процедуратаРезултат от процедурата
Заверка на здравната книжка чрез поставяне на печат върху снимката и подпис на длъжностното лице, отговорно за заверката и вписване в Регистъра на новоиздадените лични здравни книжки
Начини на получаване на резултата от услугата
Чрез лицензиран пощенски оператор:
ð като вътрешна препоръчана пощенска пратка
(разходите за изпращане са за сметка на заявителя на услугата и се заплащат при доставката);
ð като вътрешна куриерска пратка
(разходите за изпращане са за сметка на заявителя на услугата и се заплащат при доставката);
ð като международна препоръчана пощенска пратка
(разходите за изпращане са за сметка на заявителя на услугата и се заплащат при заявяване на услугата)
Лично от Центъра за административно обслужване при РЗИ-Силистра
наредба №15 за здравните изисквания към лицата,работещи в детските заведения,специализираните институции за деца и възрастни,водоснабдителните обекти,предприятията,които произвеждат или търгуват с храни,бръснарските,фризьорските и козметичните салони
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 3 лв.На основание чл. 33 от Тарифа за таксите, които се събират от органите на държавния здравен контрол и националните центрове по проблемите на общественото здраве по Закона за здравето – такса 3,00 лв.
Начини за заплащане на таксите:
1. Платежна карта чрез терминално устройство ПОС
2. По банков път на сметка на РЗИ-Силистра
IBAN
BG72 STSA 9300 3149 0777 01
BIC
STSABGSF
Банка
ДСК – клон Силистра
3. В брой в касата на РЗИ-Силистра, ул.Петър Мутафчиев №82, стая 107
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път