Информация за предоставяне на услуга

 
  • Режим:
    • 1552 Вписване в регистъра на обектите с обществено предназначение

      Вписване на обекти с обществено предназначение в поддържания публичен регистър на същите.
  • Удостоверение
    • Стопанска дейност:
      • Здравеопазване
    • На основание на:
      • Наредба № 9 от 21.03.2005 г. за условията и реда за създаване и поддържане на публичен регистър на обектите с обществено предназначение, контролирани от регионалните здравни инспекции (Загл. изм. - ДВ, бр. 14 от 2011 г., в сила от 15.02.2011 г.) - чл. 4
      • Закон за здравето - чл. 36
    • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
      • Не
    • Орган, издаващ индивидуален административен акт:
      • Директор
    • Срок за предоставяне:
      • За извършване на проверка за спазване на здравните изисквания в ООП – 1 месец; За вписване в публичния регистър на ООП – 14 дни след проверката; За промяна в данните и обстоятелствата на регистриран обект, които не се отнасят до извършваната дейност в обекта – 7 дни след уведомяването
    • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
      • Действието на вписването е за неопределен срок.
    • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
      • Министър на здравеопазването
    • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
      • По реда на АПК в 14-дневен срок по административен ред пред министъра на здравеопазването или по съдебен ред пред административен съд.

         

    • Ограничения и условности:
      • Предмет на област, за която се отнася режима: Държавен здравен контрол

        Електронен адрес за предложения, във връзка с облекчаване на режима: gl.secretar@rzi-silistra.com

    • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
    • Електронен адрес за предложения:
    • Публичен регистър:
    Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
    Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
    Дирекция "Административно-правно, финансово и стопанско обслужване"
    Адрес: обл. Силистра, общ. Силистра, гр. Силистра, ул. Петър Мутафчиев 82, п.к. 7500
    Код за междуселищно избиране: 086
    Телефон за връзка: (086)816118, Обявените телефони са стационарни. Разговорите се заплащат, съгласно тарифния план на заявителя.
    Факс: (086)816148
    Адрес на електронна поща: office@rzi-silistra.com
    Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Пълно работно време. В центъра за административно обслужване се осигурява непрекъсваем режим на работа с граждани в рамките на обявеното работно време. В случаите, когато в служебните помещения в края на обявеното работно време има потребители, работата на ЦАО продължава до приключване на тяхното обслужване, но не повече от два астрономически часа след обявеното работно време (до 19:00ч.)
    Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане