Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно, финансово и стопанско обслужване"
Адрес: обл. Силистра, общ. Силистра, гр. Силистра, ул. Петър Мутафчиев 82, п.к. 7500
Код за междуселищно избиране: 086
Телефон за връзка: (086)816118, Обявените телефони са стационарни. Разговорите се заплащат, съгласно тарифния план на заявителя.
Факс: (086)816148
Адрес на електронна поща: office@rzi-silistra.com
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Пълно работно време.
В центъра за административно обслужване се осигурява непрекъсваем режим на работа с граждани в рамките на обявеното работно време. В случаите, когато в служебните помещения в края на обявеното работно време има потребители, работата на ЦАО продължава до приключване на тяхното обслужване, но не повече от два астрономически часа след обявеното работно време (до 19:00ч.)
заявяванеНачин на заявяване на услугата
- Услугата се изисква служебно от ИАЛ
Заявител на услугата
•Всяко физическо или юридическо лице, регистрирано като търговец по българското законодателство или по законодателството на държава членка, което е сключило трудов договор или договор за управление на аптеката с магистър-фармацевт, а в предвидените от закона случаи - с помощник-фармацевт на територията на област Силистра.
Необходими документи
Документи, които се осигуряват по служебен път от РЗИ
- Данни за Единния идентификационен код на дружеството или кооперацията от Търговския регистър
вътрешен ход на процедуратаВИД НА УСЛУГАТА: КОМПЛЕКСНА КЪМ УСЛУГА, ПРЕДОСТАВЯНА ОТ ИЗПЪЛНИТЕЛНА АГЕНЦИЯ ПО ЛЕЛКАРСТВАТА № 692 Издаване на разрешение за търговия на дребно с лекарствени продукти в аптека
-
В деня на постъпване на искането от ИАЛ същото се регистрира в АИС Евентис от служителите на ЦАО.
-
Директора на РЗИ-Силистра чрез резолюция насочва искането към директора на Д ”МД” за определяне на прекия изпълнител за извършване на проверка на място.
-
В срок от 14 дни след постъпване на заявлението от ИАЛ, отговорното длъжностно лице от дирекция МД извършва проверка и подготвя хигиенно заключение в 2 екземпляра – за ИАЛ и за РЗИ-Силистра. При непълноти на представените документи, както и при наличие на несъответствия на обекта със здравните изисквания, отговорното длъжностно лице от дирекция МД издава предписание за привеждане на обекта в съответствие със здравните изисквания и определя срок за изпълнението им.
-
Окомплектованата преписка се предава за подпис на директора на РЗИ .
-
След подписване хигиенното заключение се подпечатва с печата на РЗИ-Силистра и се изпраща в ИАЛ.
-
Копие от хигиенното заключение се съхранява в дирекция „Медицински дейности“ за последващ контрол на обекта.
резултатРезултат от процедурата
-
Хигиенно заключение, удостоверяващо, че в помещенията на аптеката са спазени здравните изисквания на Наредба №28 от 9 декември 2008г. за устройството, реда и организацията на работата на аптеките и номенклатура на лекарствените продукти
-
Отказ за издаване на хигиенно заключение
Начини на получаване на резултата от услугата
- Хигиенното заключение се изпраща в ИАЛ по служебен ред.
Закон за лекарствените продукти в хуманната медицина
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 93 лв.Пояснение за такса/цена:
За извършване на услугата се събира такса по чл.20 от Тарифа за таксите, които се събират от органите на държавния здравен контрол и националните центрове по проблемите на общественото здраве по Закона за здравето – 93 лв.
Начини за заплащане на таксите:
1. Платежна карта чрез терминално устройство ПОС
2. По банков път на сметка на РЗИ-Силистра
IBAN
BG72 STSA 9300 3149 0777 01
BIC
STSABGSF
Банка
ДСК – клон Силистра
3. В брой в касата на РЗИ-Силистра, ул.Петър Мутафчиев №82, стая 107
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път