Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост"
Адрес: обл. Ямбол, общ. Ямбол, гр. Ямбол, ул."Жорж Папазов"№18, п.к. 8600
Код за междуселищно избиране: 046
Телефон за връзка: 046/686814
Факс: 046/662277
Адрес на електронна поща: region@yambol.government.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 09:00 до 17:30, С цел улесняване на гражданите, организациите и фирмите при работа с администрацията е въведено обслужване без прекъсване за «Звеното за административно обслужване» от 08.00 час до 18.00 часа
Необходими документи 1. Документи, легитимиращи заявителя като заинтересовано лице по смисъла на чл. 124а, ал. 5 от ЗУТ: (отбележете със знак X приложимото)
- Нотариален акт за собственост;
- Разрешение за строеж;
- Договор за концесия;
ð Други документи, които са предвидени в специален/и закон/и…………….
2. Съгласувано задание по чл. 125, ал. 6 и ал. 7 от ЗУТ, което да обосновава необходимостта от изработването на плана в съответствие с чл. 124а, ал. 7 от ЗУТ: (отбележете със знак X приложимото)
- Документ, че заданието е съгласувано с Министерство на околната среда и водите или в съответната регионална инспекция по околната среда и водите (за устройствени планове, които обхващат защитени територии за опазване на околната среда и водите);
- Документ, че заданието е съгласувано с Министерството на културата (за устройствени планове, които обхващат защитени територии за опазване на културното наследство);
- Опорен план.
ИзискванияСъгласно чл.5, ал.5 от ЗЕУ услугата се предоставя електронно
Ниво на осигуреност - високо
средство за идентификация - КЕП
Закон за устройство на територията