Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Сектор Център за административно обслужване, деловодство и архив
Адрес: обл. Плевен, общ. Плевен, гр. Плевен, пр."Възраждане" № 4, п.к. 5800
Код за междуселищно избиране: 064
Телефон за връзка: 881200, 822413, 822415
Адрес на електронна поща: cao@pleven.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Всеки делничен ден
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Необходими документи1.Удостоверение от Агенция по вписванията за притежавани имоти и извършени сделки с тях през последните 5 години по постоянен и настоящ адрес и по месторождение;
2.Копие от диплома за завършено образование;
3.Уверение от учебно заведение за студенти;
4.Удостоверение , че лицето не се води на учет в Психиатричен диспансер;
5.Експертно решение от ТЕЛК/НЕЛК (ако има такова);
6.Удостоверения за липса на задължение от ЧЕЗ, В и К и Топлофикация;
7.Документи удостоверяващи доходите на пълнолетните членовете на семейството за последните 12 месеца, преди подаване на заявлението
8.Удостоверение за регистрация в Дирекция “Бюро по труда“-гр.Плевен (ако има такава);
9.Декларация картотека - по образец;
10.Декларация лични данни - по образец;
Начини на заявяване на услугатаЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:
· Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
· Чрез лицензиран пощенски оператор.
. На e-mail: cao@pleven.bg.
· Чрез единен портал за електронни административни услуги на Министерство на електронното управление, с КЕП, на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/services/housing-and-community-services/state-and-municipal-properties/5c99621a-5bfc-4dfa-b4c2-def566e338e2
ЗаплащанеПри заявяване на услугата се заплаща такса: 5.00 лв., съгласно Наредба № 17 на Общински съвет Плевен.
Начини на плащане на услугата:
- На гише в звено за административно обслужване в брой;
- На гише в звено за административно обслужване с банкова карта;
- По банков път;
- По електронен път.
Банкови детайли:
БАНКА: БАКБ АД – ОФИС ПЛЕВЕН
IBAN:BG85BGUS91608404113900
BIC: BGUSBGSF – БАНКОВ КОД BGUS9160
КОД ЗА ВИД ПЛАЩАНЕ 44 80 07
Начин на получаванеВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРАТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:
- лично от звеното за административно обслужване;
- чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
- по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.
Технологична картаТК - 2105 - Установяване на жилищните нужди - картотекиране и издаване на удостоверение
Ниво на осигуреност Средство за електронна идентификация средство за идентификация ПИК на НАП, ПИК на НОИ, УКД на НЗОК, за което е въведена допълнителна еднократна парола (втори фактор) за автентикация
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 5.00 лв. / 2.56 €При заявяване на услугата се заплаща такса: 5.00 лв., съгласно Наредба № 17 на Общински съвет Плевен.
Банкови детайли:
БАНКА: БАКБ АД – ОФИС ПЛЕВЕН
IBAN:BG85BGUS91608404113900
BIC: BGUSBGSF – БАНКОВ КОД BGUS9160
КОД ЗА ВИД ПЛАЩАНЕ 44 80 07
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път