Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Сектор Център за административно обслужване, деловодство и архив
Адрес: обл. Плевен, общ. Плевен, гр. Плевен, пр."Възраждане" № 4, п.к. 5800
Код за междуселищно избиране: 064
Телефон за връзка: 881200, 822413, 822415
Адрес на електронна поща: cao@pleven.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Всеки делничен ден
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Необходими документи за приемане на уведомление за работно време при откриване на обект или заявяване промяна на работното време на обекта:
- Работно време при откриване на обект:
1. Заявлението за работно време на обекта (по образец) в 2 (два) екземпляра, съгл. чл. 3а, ал. 2 от Наредба №14 за търговската дейност на територията на Община Плевен, приета от ОбС-Плевен, утвърден със Заповед №РД -10-796/13.07.2020г. на Кмета на Община Плевен;
2. Документ за собственост на обекта, и Договор за наем при обект в нает имот;
3. Документ (Разрешение за ползване/Удостоверение) за въвеждане в експлоатация на обекта по ЗУТ ( за IV и V категория с №….…и година на издаване…….. - се изисква по служебен път);
4. Становище от Регионална здравна инспекция - Плевен относно спазване на граничните стойности на показателите за шум, определени с наредбата по чл.11, т.5 от Закона за защита на шума в околната среда;
5. За търговски обекти, преместваеми съоръжения /маси, стелажи, навеси и др. / по смисъла на ЗУТ, разрешение за поставяне издадено от отдел ТСУ и КН и дирекция „Икономическо развитие“ (изисква се по служебен път).
- Промяна на работното време на обекта:
Заявление по образец, съгласно чл. 3а, ал. 6 от Наредба № 14 на ОбС – Плевен за търговска дейност на територията на Община Плевен, утвърден със Заповед №РД -10-796/13.07.2020г. на Кмета на Община Плевен.
- Удължаване на работното време на обекта:
1. Заявление по образец, съгласно чл. 4 от Наредба № 14 на ОбС – Плевен за търговска дейност на територията на Община Плевен, утвърден със Заповед №РД -10-796/13.07.2020г. на Кмета на Община Плевен.
2. Становище на Регионална здравна инспекция - Плевен относно спазване на граничните стойности на показателите за шум, определени с наредбата по чл.11, т.5 от Закона за защита на шума в околната среда.
3. Положително становище на ОД на МВР
4. Пълномощно, ако заявлението се подава от упълномощено лице.
5. Протокол на ОС на ЕС за съгласие на 50% +1 от собствениците, включително съгласието на всички непосредствени съседи за обектите (за обектите по чл.3, ал.3).
Заявяване на услугатаНачин на заявяване на услугата:
- През портал за предоставяне на електронни услуги
- Със заявление на гише в звено за административно обслужване
- Със заявление по пощата
- Със заявление на e-mail: cao@pleven.bg
Заплащане- такса за удължено работно време за търговски обект- 50 лева, съгл. Наредба №17 на ОбС Плевен
Начини на плащане на услугата:
- На гише в звено за административно обслужване в брой
- На гише в звено за административно обслужване с банкова карта
- по банков път
- по електронен път
Банкови детайли:
Банка: БАКБ АД - офис Плевен
IBAN: BG85BGUS91608404113900
BIC: BGUSBGSF - Банков код: BGUS9160
такси за административни услуги - 448007
- за работно време на търговски обект- без такса
- за промяна на работно време за търговски обект- без такса
Начин на получаванеВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРАТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:
- лично от звеното за административно обслужване;
- чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
- по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.
Технологични картиТК - 3087 - Удостоверение за работно време пре откриване на обект или заявяване промяна на работното време на обекта
Ниво на осигуреностСредство за електронна идентификация средство за идентификация ПИК на НАП, ПИК на НОИ, УКД на НЗОК
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 50 лв.- такса за удължено работно време за търговски обект- 50 лева, съгл. Наредба №17 на ОбС Плевен
Банка: БАКБ АД - офис Плевен
IBAN: BG85BGUS91608404113900
BIC: BGUSBGSF - Банков код: BGUS9160
такси за административни услуги - 448007
- за работно време на търговски обект- без такса
- за промяна на работно време за търговски обект- без такса
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път