Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Общинска собственост и икономика"
Адрес: обл. Разград, общ. Разград, гр. Разград, бул."Бели лом" №37А, п.к. 7200
Код за междуселищно избиране: 084
Телефон за връзка: (084)618142, (084)618234
Адрес на електронна поща: ob_sobstvenost@razgrad.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:30, Обедна почивка от 12:00 часа до 13:00 часа
Дирекция "Административно, информационно и техническо обслужване"/Център за административно обслужване
Адрес: обл. Разград, общ. Разград, гр. Разград, бул."Бели Лом" №37А, п.к. 7200
Код за междуселищно избиране: 084
Телефон за връзка: (084)661 200 - на цената на един градски разговор
Адрес на електронна поща: obshtina@razgrad.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 18:00, Центърът за административно обслужване е с непрекъснато работно време
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Средства за идентификация и ниво на осигуреностНиво на осигуреност - високо;
средство за идентификация - КЕП;
Заявяване на услугата и необходими документи:Искането се подава от жилищно спестовен вложител или законен негов представител, или упълномощено лице с нотариално заверено пълномощно до местната комисия по чл.8, ал.2 от ЗУПГМЖСВ
Необходими документи
Молба до комисията в свободен текст
Документ за платена цена на услуга
Предоставяне на услугата: Заявлението с приложените документи се приема във Фронт-офис № 1 и се завежда в деловодната система. Преписката се насочва от кмета на Община Разград до Председателя на общинската комисия по чл. 8 от ЗУПГМЖСВ. Председателят на общинската комисия поставя задачи със срокове за извършване на услугата и предава преписката на отговорния експерт за окомплектоване, оформяне на протокол и свикване на комисия по чл. 8 от ЗУПГМЖСВ. Изпълнителя проверява валидността на предоставените от заявителя документи и извършва услугата. При установяване на несъответствие в предоставените документи се изпраща писмо до заявителя с покана за предоставяне на необходимите или коригирани документи. Срокът за изпълнение на услугата се удължава с поставения срок за отстраняване на несъответствието. Изготвя се поименен списък-искане и се изпраща до ръководния орган на жилищния фонд назначен от Министерски съвет. Съставеният документ по заявената услуга вкл. с всички приложени документи по преписката се предават на Председателя на общинската комисия по чл. 8 от ЗУПГМЖСВ за подпис. При установяване на несъответствие, преписката се връща за отстраняване на същото на отговорния за окомплектоване експерт. Изготвяне на индивидуалния административен акт.?
Получаване на издадения индивидуален административен акт:Издаденото удостоверение може да бъде получено по избран от заявителя начин.
- Лично или чрез упълномощено лице във Фронт-офис № 1;
- Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
- Индивидуалният административен акт да бъде изпратен като: вътрешна препоръчана пощенска пратка; вътрешна куриерска пратка; международна препоръчана пощенска пратка;
- По електронен път на електронна поща при условията на Наредба за общите изисквания към информационните системи, регистрите и електронните административни услуги.
*Възможността за получаване по електронен път зависи от естеството на документа, реквизитите и приложенията на същия.
Закон за уреждане правата на граждани с многогодишни жилищно-спестовни влогове
Правилник за прилагане на Закона за уреждане правата на граждани с многогодишни жилищно-спестовни влогове Приет с № ПМС 203 от 16.10.1992 г.
Закон за местното самоуправление и местната администрация
За услугата се заплаща фиксирана цена на стойност 5 лв.На основание чл. 58 ал.2 от Наредба № 14 на Общински съвет Разград, услугата е облагаема доставка по ЗДДС.
Можете да заплатите по следните начини:
1. в брой или безкасово с ПОС-терминално устройство на гише "Каса" в ЦАО, находящ се в гр. Разград, ул. Бели Лом 37А, партер;
2. по банков път – по следната банкова сметка на Община Разград в „ТЕКСИМ БАНК“ АД, клон Разград:
IBAN: BG62TEXI95458405971801,
BIC:TEXIBGSF
Код за вид плащане: 444000 – НЕТНИ ПРИХОДИ ОТ ПРОДАЖБИ НА УСЛУГИ, СТОКИ И ПРОДУКЦИЯ;
3. в брой срещу издаване на приходна квитанция – във всички кметствата на територията на общината;
4. с пощенски запис в клоновете на „Български пощи“ ЕАД;
5. чрез системата за електронно плащане (е-плащане – https://pay.egov.bg).
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път