Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. Плевен, общ. Плевен, гр. Плевен, пл. "Възраждане" 1, ет. 4, п.к. 5800
Код за междуселищно избиране: 064
Телефон за връзка: (064)880130, (064)880100
Факс: (064)801072
Адрес на електронна поща: pleven@oapleven.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Центърът за административно обслужване е с непркъснато работно време от 9:00ч. до 17:30ч. Телефоните за връзка са стационарни, платени в съответствие с тарифния план на клиента.
2972 Издаване на удостоверение APOSTILLE на документи, които са издадени от кметовете и общинските администрации В Центъра за административно обслужване се подава:
1. Заявление-образец;
2. Оригинал на документа, който ще се заверява;
3. Документ за платена такса, освен ако плащането не е направено по електронен път.
Приемането на заявления за заверка с апостил и получаването на заверените документи се извършва всеки работен ден в часовете 10:00 - 12:00 и 14:00 - 16:00 часа.
Ниво на осигуреност-високо
Средство за идентификация - КЕП
Закон за ратифициране на Конвенцията за премахване на изискването за легализация на чуждестранни публични актове
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 5 лв.За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 5.00 лв. - Съгласно чл. 8 от Тарифа № 3 за таксите, които се събират за консулско обслужване в системата на Министерството на външните работи по Закона за държавните такси.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:
На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път