Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. Стара Загора, общ. Стара Загора, гр. Стара Загора, Адрес: 6000 Стара Загора,бул. “Цар Симеон Велики” № 108, п.к. 6000
Код за междуселищно избиране: 042
Телефон за връзка: (042)613 214
Факс: (042)63 98 63
Адрес на електронна поща: oblast-stz@sz.government.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, с прекъсване за почивка от 12:00 до 12:30ч. Работното време на Център за адм. обслужване е без прекъсване.
Необходими документи:1. Документи, които легитимират заявителят, като заинтересовано лице по смисъла на чл. 131, ал. 1 от ЗУТ;
2. Документи, удостоверяващи основание по чл. 134, ал. 2 ЗУТ за исканото изменение;
3. Скица с предложение за изменение на ПУП по чл. 135, ал. 2 от ЗУТ;
4. Два екземпляра от задание за проектиране на устройствен план, съгласно чл. 125 ЗУТ, съставено от възложителя. Заданието се придружава от необходимата информация за съществуващото положение и за действащите за съответната територия концепции и схеми за пространствено развитие и устройствени планове. При необходимост включва и опорен план с основни кадастрални и специализирани данни за територията;
5. Становище или решение на компетентния орган (Министерство на околната среда и водите или РИОСВ – София) за определяне на приложимите процедури по реда на глава шеста от Закона за опазване на околната среда и чл. 31 от Закона за биологичното разнообразие
6. Становище от кмет на община, съгл. чл. 135, ал. 4 от ЗУТ;
7. За защитени територии за опазване на културното наследство заданието да е съгласувано с Министерството на културата при условията и по реда на Закона за културното наследство
8. Документи по чл. 62, ал. 2 и ал. 3 от ЗУТ, ако се иска промяна на предназначението на територии.
Средства за електронна идентификацияНиво на осигуреност - високо
Средство за идентификация - КЕП и КУКЕП
Процедура:1. Преписката се регистрира на основание подадено заявление по образец;
2. Проверява се наличието на всички задължително изискуеми документи за предоставяне на услугата;
3. Сканират се предоставените документи и въвеждат в деловодната програма;
4. На заявителя се предоставя входящ номер;
5. Регистрираната преписка се насочва към Главния секретар за поставяне на резолюция за изпълнение от съответния директор;
6. Директорът на дирекция поставя задача за извършване на услугата и предава преписката на съответния служител. При поставяне на срок по задачите се вземат предвид всички допълнителни процедури (съгласуване, становище и др.), необходими за предоставяне на услугата;
7. Служителят проверява валидността на предоставените от заявителя документи и извършва услугата;
8. При установяване на несъответствие в предоставените документи се изпраща писмо до заявителя с покана за предоставяне на необходимите или коригирани документи. Срокът за изпълнение на услугата се удължава с поставения срок за отстраняване на несъответствието;
9. Съставя се документ по образец с информацията по заявената услуга;
10. Подписва се от изготвилия служител;
11. Съгласува се и се подписва от отговорен служител, от директор на дирекция или главен секретар, а по възможност и от ресорен зам. областен управител;
12. Съставеният документ по заявената услуга, вкл. с всички приложени документи по преписката, се предават на областен управител за подпис;
13. При установяване на несъответствие, преписката се връща за отстраняване на същото на директор на дирекция;
14. След подписване от областния управител, преписката вкл. всички приложени документи се предават на деловодител за извеждане на заявения документ;
15. Резултатът от изпълнението се регистрира като пореден междинен изходящ документ;
16. Сканира се и се въвежда в деловодната система документа с подписите на служителите участвали в извършването на заявената услуга;
17. Екземплярът за заявителя се съхранява до получаване срещу подпис или изпращане по пощата. При получаване на ръка лично се отразява в АИС датата на връчване. При получаване от упълномощено лице се прилага пълномощното или негово копие, ако е за многократно използване.
При получаване на резултата от услугата по електронен път, процедурата по изготвяне и съгласуване се удостоверява с електронен подпис. Подготвеният документ се подписва чрез електронен подпис и от областния управител.
Тук се съдържа допълнителна информация относно заявяване на услугата по електронен път.
Начини за получаване на резултата от услугата1. Като електронен документ в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване;
2. На хартиен носител на гише в центъра за административно обслужване;
3. На хартиен носител чрез лицензиран пощенски оператор.
Закон за устройство на територията