Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административни, финансови и правни дейности"
Адрес: обл. Велико Търново, общ. Велико Търново, гр. Велико Търново, ул."Н.Габровски" 68, п.к. 5000
Код за междуселищно избиране: 062
Телефон за връзка: (062)620358
Факс: (062)623784
Адрес на електронна поща: riosvt-vt@riosvt.org
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:30, Осемчасово работно време
Заявяване на услугатаВ случай, че даден отпадък престане да се образува и липсват източници, от които би могъл да се образува, причинителят на отпадъка подава уведомление по образец съгласно приложение № 7 от Наредбата до директора на РИОСВ, към което прилага работния лист за класификация на отпадъка.
В 30-дневен срок от получаване на уведомлението, РИОСВ извършва проверка на съответния обект за установяване на наличието на източници, от които би могъл да се образува отпадъкът.
Върху работния лист се отбелязва датата на извършване на проверката. Работният лист се подписва от директора на РИОСВ и се връща на лицето - причинител на отпадъка. Аналогично отбелязване се извършва и върху екземпляра на работния лист, съхраняван в РИОСВ.
Директорът на РИОСВ уведомява в 10-дневен срок изпълнителния директор на ИАОС за обстоятелствата, констатирани при проверката.
Прекратяване действието на документаИндивидуалният административен акт може да бъде получен по един от следните начини:
-Чрез Национална информационна система "Отпадъци" (НИСО)
- Чрез лицензиран пощенски оператор (куриерска услуга)
- Лично от звеното за административно обслужване при РИОСВ
- Чрез Системата за сигурно електронно връчване
- По електронен път на електронна поща
Закон за управление на отпадъците