Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2834 Служебно предоставяне на информация за наличие или липса на задължения

      За целите на комплексното административно обслужване и във връзка с възлагане на обществени поръчки по Закона за обществените поръчки, общините предоставят информация за наличие или липса на задължения на лицата с изключение на задължения по невлезли в сила актове, както и разсрочени, отсрочени или обезпечени задължения.
  • На основание на:
    • Данъчно-осигурителен процесуален кодекс - чл. 87, ал. 10; чл. 87, ал. 11
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Да
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • 5 дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Кмет на община
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • Информацията за наличие или липса на задължения на лицата се заявява с подаване на подписано искане за предоставяне на информация по чл. 87, ал. 11 от ДОПК, съгласно образец утвърден от кмета на общината. подаване на искането осъществява в ЦИУГ или чрез лицензиран пощенски оператор с писмо с обратна разписка. Получаване на исканата информация е според посочения от лицето начин.

  • Ограничения и условности:
    • Комппетентни органи  по КАО и правоимащи лица: Компетентни органи по КАО са органите, които принадлежат към системата на изпълнителната власт както и всеки носител на административни правомощия, овластен въз основа на закон. Правоимащи лица са: лица, осъществяващи публични функции и лица - осъществяващи обществени услуги.

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Гражданска регистрация и административно обслужване"
Адрес: обл. Благоевград, общ. Гърмен, с. Гърмен, "Първа" №35, п.к. 2960
Код за междуселищно избиране: 07523
Телефон за връзка: 0882 966 770, 20-40, в. 107
Факс: 31-79
Адрес на електронна поща: oba_garmen@abv.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, от понеделник до петък от 08.00 ч. до 17.00 ч. с обедна почивка от 12.00 ч. до 13.00 ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Заплащане