Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. Сливен, общ. Сливен, гр. Сливен, гр. Сливен, ул. "Димитър Добрович" № 3, п.к. 8800
Код за междуселищно избиране: 044
Телефон за връзка: (044)66-32-02
Факс: (044)61-66-99
Адрес на електронна поща: governments@regionsliven.com
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Работното време на служителите в центъра за административно обслужване е от 09.00 ч. до 17.30 ч., като почивките се ползват по начин осигуряващ непрекъсваем режим на работа, с горепосочената продължителност. В случай, че в служебните помещения има потребители на административни услуги в края на обявеното работно време, работа на Административния център продължава до приключване на тяхното обслужване, но не по-късно от 19.30 ч.
ЗаявлениеНеобходими документи:
1. Проект и мотивирано предложение за изменението;
2. Документи, съгласно чл. 143 и 144 от ЗУТ;
3. Нотариално заверено съгласие на заинтересувани лица по чл. 149, ал. 2 от ЗУТ;
4. Документ за удостоверяване на строителна стойност на обекта;
5. Одобрен инвестиционен проект;
6. Документ за платена такса, освен ако плащането не е направено по електронен път.
При предоставяне на услугата като електронна административна услуга: Ниво на осигуреност - високо.
Средство за идентификация - КЕП.
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща таксаСъгласно чл. 28, ал. 8 от Тарифа №14 на МРРБ – 50% от таксата по чл. 28, ал. 4, 5 или 6 от Тарифа №14 за таксите, които се събират в системата на Министерството на регионалното развитие и благоустройството и от областните управители.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път