Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Управление на собствеността и стопански дейности"
Адрес: обл. Бургас, общ. Руен, с. Руен, с. Руен, ул.Първи май № 18, п.к. 8540
Код за междуселищно избиране: 05944
Телефон за връзка: (05944)6233 вътр 122
Факс: (05944)6476
Адрес на електронна поща: obshtinaruen@mail.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, почивките през този период са съобразени с наличие на клиенти
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Отдел "Териториално и селищно устройство"
Адрес: обл. Бургас, общ. Руен, с. Руен, с Руен, ул.Първи май № 18, п.к. 8540
Код за междуселищно избиране: 05944
Телефон за връзка: (05944)6233 вътр 123
Факс: (05944)6476
Адрес на електронна поща: ruen@ruen.egov.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, обедната почивка е съобразена с наличието на клиенти
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Дирекция "Административно и информационно обслужване"
Адрес: обл. Бургас, общ. Руен, с. Руен, с. Руен, ул.Първи май № 18, п.к. 8540
Код за междуселищно избиране: 05944
Телефон за връзка: (05944)6233, 6300
Факс: (05944)6476
Адрес на електронна поща: ruen@ruen.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, 8.00ч - 17.00ч
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Необходими документиЗаявление по образец;
Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/;
Разрешение за строеж /копие/;
Геодезическо заснемане;
Копие на виза за строеж.
Платена такса за административната услуга.
Процедура на действиеПрием на заявлението с приложените документи в Информационен център и административно обслужване;
Завеждане в деловодната система и изпращане на преписката към Отдел „Териториално селищно устройство”;
Извършва се проверка че определената линия на застрояване и другите условия и изисквания по изпълнението на строителството са спазени, мрежите и съоръженията са заснети и нанесени в съответните специализирани карти и регистри по чл. 115, ал. 4/ЗУТ/. За резултатите от проверката се съставя протокол;
Издаване на индивидуален административен акт;
Получаване на индивидуалния административен акт от Информационен център и административно обслужване по избран от заявителя начин.
начин на получаванеЛично или чрез упълномощено лице в Информационен център и административно обслужване.
Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съм съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
като вътрешна куриерска пратка;
като международна препоръчана пощенска пратка;
идентификация на ЕАУНиво на сигурност – високо
Средство за идентификация - КЕП
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща цена2,00 лв. х m' (метър линеен), но не по-малко от 100,00 лева – 10 работни дни /обикновена услуга/;
……… лева – 3 работни дни /бърза услуга/;
……… лева – 1 работен ден /експресна услуга/;
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път