Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Териториално и селищно устройство"
Адрес: обл. Бургас, общ. Руен, с. Руен, с Руен, ул.Първи май № 18, п.к. 8540
Код за междуселищно избиране: 05944
Телефон за връзка: (05944)6233 вътр 123
Факс: (05944)6476
Адрес на електронна поща: ruen@ruen.egov.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, обедната почивка е съобразена с наличието на клиенти
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Дирекция "Административно и информационно обслужване"
Адрес: обл. Бургас, общ. Руен, с. Руен, с. Руен, ул.Първи май № 18, п.к. 8540
Код за междуселищно избиране: 05944
Телефон за връзка: (05944)6233, 6300
Факс: (05944)6476
Адрес на електронна поща: ruen@ruen.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, 8.00ч - 17.00ч
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Дирекция "Местни приходи, данъци и такси"
Адрес: обл. Бургас, общ. Руен, с. Руен, с Руен, ул.Първи май № 18, п.к. 8540
Код за междуселищно избиране: 05944
Телефон за връзка: (05944)6233, вътр 211
Факс: (05944)6476
Адрес на електронна поща: ruen@ruen.egov.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, 8.00ч-17.00ч
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Необходими документи за предоставяне на услугатаЗаявление по образец;
Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/;
Документ за собственост;
Разрешение за строителство и актуална скица – при ново строителство;
Платена такса за административната услуга.
Процедура по предоставяне на услугатаПрием на заявлението с приложените документи в Информационен център и административно обслужване;
Завеждане в деловодната система и изпращане на преписката към кмета на община Руен;
Кметът назначава санитарна експертиза за състоянието на дървото;
Издаване на писмено разрешение за отсичане на дълготрайни декоративни дървета и дървета с историческо значение.
Получаване на индивидуалния административен акт от Информационен център и административно обслужване по избран от заявителя начин.
Начин на получаване на издадения индивидуален административен актЛично или чрез упълномощено лице в Информационен център и административно обслужване.
Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съм съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
като вътрешна куриерска пратка;
като международна препоръчана пощенска пратка;
идентификация на ЕАУНиво на сигурност – високо
Средство за идентификация - КЕП
Закон за устройство на територията
Закон за опазване на селскостопанското имущество
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 20 лв.
За бърза услуга 20 лв.
За експресна услуга 20 лв.
При неспазване на срлоковете размерът на цената на услугата се намалява с едно на сто на ден, считано от деня на забавянето, но не повече от 20 на сто от пълния й размер.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път