Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. Стара Загора, общ. Стара Загора, гр. Стара Загора, Адрес: 6000 Стара Загора,бул. “Цар Симеон Велики” № 108, п.к. 6000
Код за междуселищно избиране: 042
Телефон за връзка: (042)613 214
Факс: (042)63 98 63
Адрес на електронна поща: oblast-stz@sz.government.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, с прекъсване за почивка от 12:00 до 12:30ч. Работното време на Център за адм. обслужване е без прекъсване.
Необходими документи:1. Документи, легитимиращи заявителя като заинтересовано лице по смисъла на чл. 124а, ал. 5 от ЗУТ: (отбележете със знак x приложимото)
o Нотариален акт за собственост;
o Разрешение за строеж;
o Договор за концесия;
o Други документи, които са предвидени в специален/и закон/и…………….
………………………………………………………………………………………
2. Съгласувано задание по чл. 125, ал. 6 и ал. 7 от ЗУТ, което да обосновава необходимостта от изработването на плана в съответствие с чл. 124а, ал. 7 от ЗУТ: (отбележете със знак х приложимото)
o Документ, че заданието е съгласувано с Министерство на околната среда и водите или в съответната регионална инспекция по околната среда и водите (за устройствени планове, които обхващат защитени територии за опазване на околната среда и водите);
o Документ, че заданието е съгласувано с Министерството на културата (за устройствени планове, които обхващат защитени територии за опазване на културното наследство);
o Опорен план.
3………………………………………………………………………………………….
Средства за електронна идентификацияНиво на осигуреност - високо
Средство за идентификация - КЕП и КУКЕП
Закон за устройството на територията