Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. Плевен, общ. Плевен, гр. Плевен, пл. "Възраждане" 1, ет. 4, п.к. 5800
Код за междуселищно избиране: 064
Телефон за връзка: (064)880130, (064)880100
Факс: (064)801072
Адрес на електронна поща: pleven@oapleven.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Центърът за административно обслужване е с непркъснато работно време от 9:00ч. до 17:30ч. Телефоните за връзка са стационарни, платени в съответствие с тарифния план на клиента.
ИзискванияСрок: 14 дни , при представен комплексен доклад за съответствие
Срок: 30 дни, при разглеждане от експертен съвет
1.Писмено заявление от собственика до областния управител
2.Документ за собственост или отстъпено право на строеж
3.Три копия на проекта с изискуемите части по ЗУТ/ съгл.чл.144,ал.1,т.3 от ЗУТ/ в обем и съдържание съгласно Наредба 4 на МРРБ
Ниво на осигуреност-високо
Средство за идентификация - КЕП
Закон за устройството на територията
За услугата се заплаща такса(7) За одобряване на инвестиционен проект-заснемане на извършен строеж, по чл. 145,
ал. 5 и за съгласуване на инвестиционен проект-заснемане за узаконяване, по § 183, ал. 3
и § 184, ал. 7 от преходните и заключителните разпоредби на Закона за изменение и
допълнение на ЗУТ (ДВ, бр. 65 от 2003 г.) се събира таксата по ал. 4.
(4) За одобряване на технически или работен инвестиционен проект по реда на чл.
145, ал. 2 от закона се събира такса в размер 0,1 на сто от строителната стойност на
обекта, но не по-малко от 500 и не повече от 3000 лв.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път