Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. Плевен, общ. Плевен, гр. Плевен, пл. "Възраждане" 1, ет. 4, п.к. 5800
Код за междуселищно избиране: 064
Телефон за връзка: (064)880130, (064)880100
Факс: (064)801072
Адрес на електронна поща: pleven@oapleven.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Центърът за административно обслужване е с непркъснато работно време от 9:00ч. до 17:30ч. Телефоните за връзка са стационарни, платени в съответствие с тарифния план на клиента.
Изисквания1. Заявяване на услугата
Приемане на документите по електронен път, на хартиен носител или устно.
2. Приемане на заявление, попълнено по образец и изискуемите документи.
Проверка на заявлението за задължителни реквизити и формално за пълнота на изискуемите документи.
Средства за електронна идентификация-Ниво на осигуреност-високо; Средство за идентификация - КЕП
Областна администрация – Плевен предоставя следните технологии за електронна идентификация на потребителите на електронни административни услуги:
- Възможност на гражданите и организациите да се идентифицират и автентикират посредством системата „еАвтентикация”, поддържана от ДАЕУ
- Възможност на гражданите и организациите да се идентифицират и автентикират посредством квалифициран е-подпис.
Необходими документи
Заявление по образец
1. Документи, легитимиращи заявителя като заинтересовано лице по смисъла на чл. 124а, ал. 5 от ЗУТ: (отбележете със знак T приложимото)
ð Нотариален акт за собственост;
ð Разрешение за строеж;
ð Договор за концесия;
ð Други документи, които са предвидени в специален/и закон/и…………….
………………………………………………………………………………………
2. Съгласувано задание по чл. 125, ал. 6 и ал. 7 от ЗУТ, което да обосновава необходимостта от изработването на плана в съответствие с чл. 124а, ал. 7 от ЗУТ: (отбележете със знак T приложимото)
ð Документ, че заданието е съгласувано с Министерство на околната среда и водите или в съответната регионална инспекция по околната среда и водите (за устройствени планове, които обхващат защитени територии за опазване на околната среда и водите);
ð Документ, че заданието е съгласувано с Министерството на културата (за устройствени планове, които обхващат защитени територии за опазване на културното наследство);
ð Опорен план.
Проверка за редовност
Проверка по същество за редовност и пълнота на приложените документи. При редовни документи и окомплектована пълна преписка, се преминава към следващия етап. При непълна преписка на заявителя се изпраща съобщение с възникналите грешки и срокът за отстраняването им. Производството се прекратява, когато в законовоустановения срок не се отстранят несъответствията.
Създаване на резултат
Изготвя се заповед за разрешаване изработването на проект за подробен устройствен план, подпечатва се заданието за проектиране с „Одобрявам”, след което се подписва и подпечатва от Областен управител. Заповедта се публикува на интернет страницата на администрацията, съгласно чл. 124б, ал. 3 от ЗУТ.
Предоставяне на резултата от изпълнението
На заявителя се предоставя с придружително писмо заповед за разрешаване изработването на проект за подробен устройствен план. Преписката се архивира.
Закон за устройството на територията