Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Административно обслужване"
Адрес: обл. Стара Загора, общ. Казанлък, гр. Казанлък, бул. Розова долина 6 - ЦАО, п.к. 6100
Код за междуселищно избиране: 0431
Телефон за връзка: 98248 стационарен, съгласно абонаментния план
Адрес на електронна поща: mayor@kazanlak.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:30, без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Необходими документи1. Документи, легитимиращи заявителя като заинтересовано лице по смисъла на чл. 124а, ал. 5 от ЗУТ: (отбележете със знак T приложимото)
- Нотариален акт за собственост;
- Договор за концесия;
- Други документи, които са предвидени в специален/специални закон/закони……………
2. Предварителен договор за прехвърляне на собственост.
3. Проект за ...... – 3 комплекта с части ....
4. Съгласувано задание по чл. 125, ал. 6 и 7 от ЗУТ, което да обосновава необходимостта от изработването на плана в съответствие с чл. 124а, ал. 7 от ЗУТ:
- документ, че заданието е съгласувано с Министерството на околната среда и водите или в съответната регионална инспекция по околната среда и водите
(за устройствени планове, които обхващат защитени територии за опазване на околната среда и водите);
- документ, че заданието е съгласувано с Министерството на културата
(за устройствени планове, които обхващат защитени територии за опазване на културното наследство);
- опорен план.
5. Документи за съгласуване на проекта от заинтересуваните централни и териториални администрации, а при необходимост – и със специализираните контролни органи по чл. 128, ал. 6 във връзка с чл. 127, ал. 2 от ЗУТ.
6. Документ за платена такса, освен ако плащането е извършено по електронен път.
Ниво на осигуреностНачин на получаване- лично от звеното за административно обслужване;
- чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
- по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.
За услугата се заплаща ценаПроцедура по обявяване и одобряване на Подробен устройствен план (ПУП):
1. В урбанизираната територия, по брой засегнати поземлени имоти:
1.1. за един брой
100 лв./51,13 €
1.2. от един брой до три броя
150 лв./76,69 €
1.3. над три броя
200 лв./102,26 €
1.4. ПУП – План схеми:
1.4.1. за селата
400 лв./204,52 €
1.4.2. за град
600 лв./306,78 €
1.4.3. за част от населеното място
100 лв./51,13 €
2. Извън урбанизираната територия
150лв./76,69 € /имот
3. Парцеларни планове на линейни обекти:
3.1. до 100 метра
100,00 лв. / 51,13 €
3.2. от 100 м до 500 метра
200,00 лв. / 102,26 €
3.3. от 500 м до 1000 метра
300,00 лв. / 153,39 €
3.4. над 1000 метра
400,00 лв. / 204,52 €
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По електронен път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път