Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел „Бюджет, финанси и счетоводство”
Адрес: обл. Смолян, общ. Баните, с. Баните, ул. "Стефан Стамболов" №3, п.к. 4940
Код за междуселищно избиране: 03025
Телефон за връзка: 2220
Адрес на електронна поща: banite@banite.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Обедната почивка на служителите в администрацията е от 12:00 до 13:00 часа, когато в служебните помещения и в ЦАО има потребители, те се обслужват без почивка, а в края на работното време до приключване на тяхното обслужване.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Заявяване на услугата:Административната услуга се предоставя от:
Отдел „Бюджет, финанси и счетоводство”
Прием на документи за предоставяне на услугата:В Центъра за административно обслужване; с. Баните, ул."Стефан Стамболов" №3, п.к. 4940
Ел. поща: banite@banite.egov.bg
Тел.за връзка: 03025/22-20;
Работно време: от 08:00 до 17:00 , Почивка от 12:00 до 13:00 часа
Необходими документи за предоставяне на услугата:
- Искане по образец;
- Лична карта или пълномощно;
- Документ за платена такса;
Процедура по предоставяне на услугата:•Прием на заявлението с приложените документи в Центъра за услуги и информация на гражданите;
•Завеждане в деловодната система и изпращане на преписката в Отдел „Бюджет, финанси и счетоводство”;
•Проверка на базите данни в информационната система на МДТ по партидата на заявителя;
•Изготвяне на удостоверението;
•Получаване на индивидуалния административен акт по избран от заявителя начин.
Услугата по електронен път може да заявите:през Единния портал за достъп до електронни административни услуги
Вход в Моето пространство (eGov.bg).
Автентикация с възможност за избор на вид средство за електронна идентификация - Квалифициран електронен подпис (КЕП) или мобилен електронен подпис.
Изберете електронна административна услуга от Каталога на услугите.
Натиснете бутон Заяви услуга.
След избор на услуга се извършва автоматична проверка за наличен профил на потребителя в Системата за сигурно електронно връчване (edelivery.egov.bg).
Средства за електронна идентификация:
* Ниво на осигуреност - високо;
* Средство за идентификация - КЕП;
Преди да започнете електронно заявяване:
Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
Необходимо е да притежавате профил в системата „Електронно връчване“ (https://edelivery.egov.bg/).
Начини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
- лично от звеното за административно обслужване;
- чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
- по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.
Срок на изпълнение:5 работни дни – обикновена услуга;
Данъчно-осигурителен процесуален кодекс
Закон за местните данъци и такси
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 3 лв.Банкова сметка на Община Баните:
Интернешънъл Асет Банк АД клон Смолян
IBAN:BG75 IABG 7491 8400 4599 00
BIC: IABGBGSF
Основание за плащане: Посочете наименованието на услугата.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта