Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Дирекция "Финансово стопански дейности и административно обслужване"
Адрес: обл. Благоевград, общ. Кресна, гр. Кресна,
Код за междуселищно избиране: 00359
Телефон за връзка: 74338887
Факс: 074338730
Адрес на електронна поща: kresna_gl.schet@mail.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, от 12.00 до 13.00 - почивка
Заявяване на услугатаЗаявяването на административната услуга може да бъде направено:
- лично в деловодството (ЦИУ) в общинска администрация Кресна, гр. Кресна, ул. Македония №96;
- чрез упълномощен представител в деловодството (ЦИУ) в общинска администрация Кресна, гр. Кресна, ул. Македония №96;
- чрез пощенски оператор на адреса посочен в заявлението;
- устно в деловодството (ЦИУ) при съставяне на Протокол за устно заявена административна услуга;
- по електронен път, съгласно Наредбата за общите изисквания към информационните системи, регистри и електронните административни услуги.
Необходими документи:
- Актуална скица или карта за имотите, в които ще се извършва дейността, заверена от
съответния компетентен орган.
2. Декларация за обстоятелствата по чл. 71, ал. 2 от Закона за опазване на околната
3. Документ от Регионална дирекция по околната среда и водите – Перник, че обектът не е предмет на процедура по оценка на въздействието върху околната среда или екологична оценка по реда на ЗООС.
4. Удостоверение за актуалност на фирмата – концесионер.
5. Документ за платена такса
Платен по един от следните начини:
по банкова сметка Интернешънъл Асет банк IBAN: BG08IABG74588401242700, BIC: IABGBGSF, вид плащане 448001- общинска такса за технически услуги
в брой на гише в деловодството (ЦИУ);
с банкова карта на гише в МДТ;
Процедура по проверка на необходимите документи:
- удостоверяване на самоличността;
- проверка за попълнени реквизити и подпис на заявителя;
- проверка в информационната система за наличие или липса на задължения .
Изпълнение:
Изпълнението на услугата се извършва в зависимост от заявения вид на услугата:
Обикновена услуга - 30 дни;
Получаване на документа.
Документът се получава по начин, изрично заявен от потребителя на услугата, посочено в заявлението:
- Лично в деловодството (ЦИУ), след удостоверяване на самоличността;
- Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочения в заявлението адрес;
- От упълномощен представител, след представяне на пълномощно и удостоверяване на самоличността;
- по електронен път, съгласно Наредбата за общите изисквания към информационните системи, регистри и електронните административни услуги.
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 250 лв.За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:
250 лв. за обикновена услуга
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:
- по банкова сметка и код за вид плащане:
Банка:
"Юробанк България" АД
BIC: BPBIBGSF
IBAN: BG23 BPBI 7922 8419 7108 44
Код за вид плащане 448001- общинска такса за технически услуги
- в брой на гише в деловодството;
- с банкова карта на гише в МДТ;
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта