Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Инвестиции и Устройство на Територията"
Адрес: обл. Стара Загора, общ. Мъглиж, гр. Мъглиж, гр. Мъглиж, Площад "3 март" 32, п.к. 6180
Код за междуселищно избиране: 04321
Телефон за връзка: (04321)21-02, 33-01
Факс: (04321)22-55
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, обедна почивка от 12,30 ч. до 13,00 ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Необходими документи1. Разрешение за Строеж
2. Документ за собственост
3. Протоколи издадени по време на строителството
Процедура по предоставяне на административната услугаЗаявлението, заедно с приложените документи, се приема от специалист в ЦУИГ към Общинска администрация - Мъглиж.
Заявлението се регистрира в електронната система за документооборот, като заявителят заплаща дължимата такса в зависимост от вида на услугата в данъчната служба, след което специалиста в ЦУИГ насочва преписката към Кмета на Община Мъглиж, а той пренасочва преписката към главния архитект на Община Мъглиж.
Заявлението, заедно с приложените документи, се приема от специалист в Дирекция „И и УТ” в Oбщинска администрация – Мъглиж. След разглеждане на представените документи се издават констативен протокол и удостоверение за степен на завършеност на строежа.
Констативният протокол и удостоверението за степен на завършеност на строежа се получават от заявителя в Дирекция „И и УТ”.
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 15 лв.Таксата се определя от Наредбата за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на Община Мъглиж
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път