Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Дирекция "Финансово стопански дейности и административно обслужване"
Адрес: обл. Благоевград, общ. Кресна, гр. Кресна,
Код за междуселищно избиране: 00359
Телефон за връзка: 74338887
Факс: 074338730
Адрес на електронна поща: kresna_gl.schet@mail.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, от 12.00 до 13.00 - почивка
Подаване на заявление.Заявление, копие от документ за самоличност, служебна бележка за годишните доходи на членовете на семейството, удостоверение за адресна регистрация, удостоверение за декларирани данни и копие от ТЕЛК /ако притежават такова/.
Документи, процедури, описаниеВ случай, че нямате жилище и достатъчно средства, за да наемете такова, може да кандидатствате за настаняване в общинско жилище.
Право да кандидатстват и да бъдат настанени в общински жилища имат нуждаещи се от жилище граждани и техните семейства, които отговарят на следните условия:
не притежават жилище, вила или идеални части от такива имоти, годни за постоянно обитаване, или право на ползване върху такива имоти на територията на съответната община и/или такава в райони на населените места от 0 до 3 категория включително, определена в Единния класификатор на административно-териториалните и териториални единици в РБ, поземлени имоти в курортните зони и комплекси и във вилните зони към тях; земи до 10 км от морската брегова ивица;
не притежават незастроен поземлен имот, предназначен за жилищно, вилно или курортно строителство, идеални части от такъв имот или право на строеж върху него на територията на съответната община, в райони на населените места от 0 до 3 категория включително, в курортните зони и комплекси и във вилните зони към тях; земи до 10 км. от морската брегова ивица;
е притежават кабинети, офиси, ателиета, фабрики, работилници, магазини, складове за търговска и стопанска дейност и други нежилищни имоти или идеални части от такива имоти, в районите на населените места от 0 до 3 категория включително;
не са прехвърляли в срок от 10 /десет/ години, преди подаване на молбата за картотекиране и издаване на заповедта за настаняване, имоти по т. 1, 2, 3 и 4 на други лица с изключение на случаите:
а) на прекратяване на съсобственост - при условие, че лицето не придобива реална част от съсобствения имот;
б) на направено дарение в полза на държавата или общината;
кандидатите и членовете на техните семейства имат постоянен и настоящ адрес на територията на общината повече от 5 /пет/години без прекъсване;
срещу лицата и членовете на техните семейства не е изпълнявана процедура по реда на чл. 65 от ЗОС за изземване на общинска жилище.“
За да ползвате услугата, трябва да подадете заявление по образец.
Резултатът от административната услуга се получава по един от следните начини:
лично от звеното за административно обслужване;
чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.
Закон за общинската собственост