Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2134 Издаване на удостоверение за осигурителен доход (УП 2)

      Осигурителния доход, върху който са внесени или дължими осигурителни вноски на служители с вече прекратено служебно или трудово правоотношение, се установява освен с данните предоставяни периодично от осигурителя в Национална агенция за приходите или с осигурителна книжка, и с документ по утвърден образец (УП 2), издаван от осигурителя.
  • На основание на:
    • Кодекс за социално осигуряване (Загл. изм. - ДВ, бр. 67 от 2003 г.) - чл. 5, ал. 7
    • Наредба за пенсиите и осигурителния стаж - чл. 40, ал. 2
    • Закон за администрацията - §. 1, т. 2, б. в
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Директор
  • Срок за предоставяне:
    • 7-дневен срок от започване на административното производство в случай на наличие на данните или искането се препраща по компетентност в случай на налични такива при друг административен орган.
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • Издава се за неопределен срок и има действие до настъпване на промяна в обстоятелствата по издаването му.
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Инспекторат към Министерство на земеделието и храните
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Административен съд
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • Административния акт се обжалва по реда на Административнопроцесуалния кодекс в 14-дневен срок от съобщаването му на заинтересованите лица, а мълчаливия отказ може да се оспори в 1-месечен срок от изтичането на срока, в който административният орган е бил длъжен да се произнесе.

  • Ограничения и условности:
    • Административната услуга е първична и се получава в звената за административно обслужване; чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването; по електронен път на посочен електронен адрес, чрез системата за сигурно електронно връчване.

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правна, финансово-стопанска дейност и човешки ресурси"
Адрес: обл. Благоевград, общ. Благоевград, гр. Благоевград, ул. "Васил Коритаров" №2, п.к. 2700
Код за междуселищно избиране: 073
Телефон за връзка: (073)882032
Адрес на електронна поща: odzg_blagoevgrad@mzh.government.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:30, Работно време от 9.00 до 17.30 ч. в непрекъснат режим на работа на администрацията на Областна дирекция "Земеделие". Центърът за административно обслужване в Областна дирекция "Земеделие" работи с удължено работно време от 8.00 до 17.30 ч.
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане