Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 1998 Издаване на удостоверение за наличие или липса на задължения по Закона за местните данъци и такси

      Издаване на удостоверение за наличие или липса на задължения по Закона за местните данъци и такси
  • На основание на:
    • Данъчно-осигурителен процесуален кодекс - чл. 87, ал. 6, във връзка с
    • Закона за местните данъци и такси - чл. 4, ал. 1; чл. 4, ал. 3; чл. 9а, ал. 1; чл. 9б
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Да
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • Обикновенна - 5 дни; Бърза - 3 дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • До края на календарната година
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Кмет на община
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • Редът и сроковете за обжалване са регламентирани в чл. 92 - чл. 97 от ДОПК.

  • Ограничения и условности:
    • В изпълнение на услугата се издава удостоверение само за задълженията за данъци и такси към общината по постоянен адрес, съответно седалище, на задълженото лице.

      Освен в случаите, когато се предоставя въз основа на акт на съда, удостоверението за наличие на задължения се получава лично от субекта, от изрично посочено от него пред орган по приходите лице, от упълномощено с нотариално заверено пълномощно лице или по електронен път.

      В удостоверението се отбелязва и отговорността за чужди задължения. В удостоверението не се отбелязват задължения по невлезли в сила актове, както и разсрочени, отсрочени или обезпечени задължения.

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно Обслужване, Бюджет и Финанси"
Адрес: обл. Стара Загора, общ. Мъглиж, гр. Мъглиж, Площад "Трети март" №32, п.к. 6180
Код за междуселищно избиране: 04321
Телефон за връзка: 33-01, 33-26
Адрес на електронна поща: obshtina@maglizh.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане