Заявяването на административната услуга може да бъде направено:
- лично в деловодството (ЦИУ) в общинска администрация Кресна, гр. Кресна, ул. Македония №96;
- чрез упълномощен представител в деловодството (ЦИУ) в общинска администрация Кресна, гр. Кресна, ул. Македония №96;
- чрез пощенски оператор на адреса посочен в заявлението;
- устно в деловодството (ЦИУ) при съставяне на Протокол за устно заявена административна услуга;
- по електронен път, съгласно Наредбата за общите изисквания към информационните системи, регистри и електронните административни услуги.
Необходими документи:
- заявление по образец;
· Документ за собственост;
· Виза за проектиране по чл.140 от ЗУТ /задължителна по чл.140(3) от ЗУТ/;
· Проекти в 3 екземпляра за следните части:
- архитектура;
- конструкции;
- В и К;
- Ел;
- О и В / когато е необходимо/
- вертикална планировка с трасировъчен план;
- проект за организиране на движението /когато е необходим/;
- пожарна безопасност /когато е необходим/;
- проект за енергийна ефективност /когато е необходим/;
- план за безопасност и здраве, включително, тротоара за строителна площадка, скица с обозначение на сградите, които ще останат временно в срока на строежа;
- план за управление на строителните отпадъци /когато е необходим/;
-доклад за оценка за съответствието по част на енергийната ефективност
- инженерно-геоложки доклад /когато е необходим/;
· Становище на РИОСВ – Благоевград;
· Съгласуване /становища/ от: РС „ПБЗН”-гр.Сандански, РЗИ-Благоевград, Агенция по храните /когато е необходимо/.
· Предварителни договори с експлоатационните дружества /ЧЕЗ и В и К и др./
· Доклад за оценка на съответствието на проектите с нормативни изисквания от консултантска фирма, задължителен за обект І, ІІ и ІІІ категория.
- платена такса по един от следните начини: по банкова сметка Интернешънъл Асет банк офис гр.Кресна, IBAN: BG08IABG74588401242700, BIC: IABGBGSF, вид плащане 448001 – такса за технически услуги;
в брой на гише в деловодството (ЦИУ);
с банкова карта на гише в МДТ;
Процедура по проверка на необходимите документи:
- удостоверяване на самоличността;
- проверка за попълнени реквизити и подпис на заявителя;
- проверка в информационната система за наличие или липса на задължения .
Изпълнение:
Изпълнението на услугата се извършва в зависимост от заявения вид на услугата:
· Обикновена услуга – 30 дни при изготвяне на оценка по чл.142, ал.6, т.1 от ЗУТ;
· 14 дни при изготвяне на оценка по чл.142, ал.6, т.2 от ЗУТ;
Получаване на документа.
Документът се получава по начин, изрично заявен от потребителя на услугата, посочено в заявлението:
- Лично в деловодството (ЦИУ), след удостоверяване на самоличността;
- Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочения в заявлението адрес;
- От упълномощен представител, след представяне на пълномощно и удостоверяване на самоличността;
- по електронен път, съгласно Наредбата за общите изисквания към информационните системи, регистри и електронните административни услуги.