Информация за предоставяне на услуга

 
  • Режим:
    • 1089 Издаване на разрешение за пренасяне на покойници/ тленни останки/ урна извън страната

      С настоящата процедура се цели издаване на нарочно разрешение с цел извършване на фактически действия по пренасяне на покойници /тленни останки/ урна извън територията на Република България.
  • Разрешение
    • Стопанска дейност:
      • Здравеопазване
    • На основание на:
      • Наредба № 2 от 2011 г. за здравните изисквания към гробищни паркове (гробища) и погребването и пренасянето на покойници - чл. 24
    • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
      • Не
    • Орган, издаващ индивидуален административен акт:
      • Директор
    • Срок за предоставяне:
      • 24 часа от подаване на заявлението и всички необходими към него документи в Център за административно обслужване.
    • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
      • Разрешението се издава еднократно.
    • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
      • Министър на здравеопазването
    • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
      • Административен съд
    • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
      •  

         Редът е определен в АПК, в 14 дневен срок от съобщаването на индивидуалния административен акт.

         

         

    • Ограничения и условности:
      • НАЧИНИ НА ЗАЯВЯВАНЕ НА АДМИНИСТРАТИВНАТА УСЛУГА

        1.                  В  Център за административно обслужване в РЗИ-Добрич (гр. Добрич, ул. Св. св. Кирил и Методий №57, стая 111, ет. 1), като същото може да се внесе устно, след попълване  от длъжностното лице на протокол съгласно образец и се завежда в АИС за документооборот.

        2. По електронен път по смисъла на Закона за електронното управление, на електронната поща на РЗИ-Добрич: rzi-dobrich@mh.government.bg. Към заявлението се прилагат всички изискуеми документи.

        3. Чрез лицензиран пощенски оператор/куриерска служба – на адрес: 9300 гр. Добрич, ул. Св. св. Кирил и Методий №57 (разходите за доставка са за сметка на заявителя). Към заявлението се прилагат всички изискуеми документи.

        4. На профила на Регионална здравна инспекция-Добрич (ЕИК 176031070), регистриран в Информационната система за сигурно електронно връчване като модул на Портала на електронното управление по смисъла на Закона за електронното управление. Към заявлението се прилагат всички изискуеми документи.

         

        При наличие на несъответствия или непълноти, заявителят се уведомява писмено и се определя срок за отстраняването им.

        НАЧИНИ НА ПОЛУЧАВАНЕ НА РЕЗУЛТАТА ОТ УСЛУГАТА

        Изходящият документ може да бъде получен:

        1. В Център за  административно обслужване на РЗИ-Добрич, ет. 1, стая 111 лично или чрез упълномощено  лице.

        2. На посочен точен адрес, в случай, че е заявено получаване чрез лицензиран пощенски оператор. Документът се изпраща:

        ·                    Като вътрешна пощенска пратка или като вътрешна куриерска пратка за сметка на заявителя (получателя). Цената за пощенска услуга се заплаща от заявителя (получателя) при доставяне на пратката;

        ·                    С международна препоръчана пощенска пратка след предплащане на цената за пощенски услуги от заявителя към съответния орган. Цената за пощенски услуги се заплаща от административния/компетентния орган на лицензирания пощенски оператор при предаване на пратката.

        3. На електронен адрес съгласно Закона за електронното управление.

        4. На профил, регистриран в Информационната система за сигурно електронно връчване като модул на Портала на електронното управление по смисъла на Закона за електронното управление.

    • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
    • Електронен адрес за предложения:
    Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
    Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
    Дирекция "Административно-правно, финансово и стопанско обслужване"
    Адрес: обл. Добрич, общ. Добрич, гр. Добрич, гр. Добрич ул. Св.св. Кирил и Методий" № 57, п.к. 9300
    Код за междуселищно избиране: 058
    Телефон за връзка: 655511
    Факс: (058)600 692
    Адрес на електронна поща: rzi-dobrich@mh.government.bg
    Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:30 до 17:00, от 12.00 до 12.30 - почивка. Звеното за административно обслужване е с непрекъсваем режим на работа от 08:30 до 17:00 часа.
    Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане