Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
							Дирекция "Дирекция "Финансово стопански дейности и административно обслужване"
Адрес: обл. Благоевград, общ. Кресна, гр. Кресна, 
Код за междуселищно избиране: 00359
Телефон за връзка: 74338887
Факс: 074338730
Адрес на електронна поща: kresna_gl.schet@mail.bg
Работно време: Стандартно работно време, от  08:00 до  17:00, от 12.00 до 13.00 - почивка
 
						
						Заявяване на услугатаЗаявяването на административната услуга може да бъде направено:
- лично  в деловодството (ЦИУ) в общинска администрация Кресна, гр. Кресна, ул. Македония №96;
- чрез упълномощен представител в деловодството (ЦИУ) в общинска администрация Кресна, гр. Кресна, ул. Македония №96;
-  чрез пощенски оператор на адреса посочен в заявлението;
- устно  в деловодството (ЦИУ) при съставяне на Протокол за устно заявена административна услуга;
- по електронен път, съгласно Наредбата за общите изисквания към информационните системи, регистри и електронните административни услуги.
 Необходими документи:
- заявление по образец;
·         Документ за собственост;
·         Одобрен ИП;
·         Разрешение за строеж
- платена такса по един от следните начини: по банкова сметка  Интернешънъл Асет банк офис гр.Кресна, IBAN: BG08IABG74588401242700,  BIC: IABGBGSF, вид плащане 448001 – такса за технически услуги; 
в брой  на гише в деловодството (ЦИУ);
с банкова карта на гише в МДТ;
 
 Процедура по проверка на необходимите документи:
- удостоверяване на самоличността;
- проверка за попълнени реквизити  и подпис на заявителя;
- проверка в информационната система за наличие или липса на задължения .
 
 Изпълнение:
Изпълнението на услугата се извършва в зависимост от заявения вид  на услугата:
Обикновена услуга – 7 дни;
 
Получаване на документа.
Документът се получава по начин, изрично заявен от потребителя на услугата, посочено в заявлението:
-          Лично в деловодството (ЦИУ), след удостоверяване на самоличността;
-          Чрез лицензиран пощенски оператор,  на посочения в заявлението адрес;
-          От упълномощен представител, след представяне на пълномощно и удостоверяване на самоличността;
-          по електронен път, съгласно Наредбата за общите изисквания към информационните системи, регистри и електронните административни услуги.
 
 
						
					    	
																	
											
											Закон за устройство на територията											
										 
																	 
					    
						
							За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 100.00 лв. / 51.13 €За услугата се заплаща такса
- за  обикновена услуга – 100,00 лв./51,13 евро
 Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:
      - по банкова сметка и  код за вид плащане:
      
Банка:
"Юробанк България" АД
Банкова сметка: BG23 BPBI 7922 8419 7108 44, BIC: BPBIBGSF
       Код за вид плащане 448001 – такса за технически услуги
-          в брой на гише в деловодството;
-          с банкова карта на гише в МДТ;
 
 
  
     
 
 
 
 
 
 
 
 
На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта