Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Контрол на околната среда"
Адрес: обл. Враца, общ. Враца, гр. Враца, ул."Екзарх Йосиф" №81, п.к. 3000
Код за междуселищно избиране: 092
Телефон за връзка: 092/9912478
Факс: 092/629211
Адрес на електронна поща: riosv-vr@riosv-vr.com
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Пълно работно време Обедна почивка от 12.00 до 12.30
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Заявяване на услуrатаЗаявлението за изменение и допълнение в регистрационния документ се подава в едномесечен срок от настъпване на промяната на хартиен и технически носител или по електронен път, към което се прилагат документите, удостоверяващи промяната и документ за платена такса.
Предоставяне на услугата
Издаванена регистрационен документ
Индивидуалният административен акт може да бъде получен по един от следните начини:
-Чрез Национална информационна система "Отпадъци" (НИСО)
- Чрез лицензиран пощенски оператор (куриерска услуга)
- Лично от звеното за административно обслужване при РИОСВ
- Чрез Системата за сигурно електронно връчване
- По електронен път на електронна поща
Закон за управление на отпадъците
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 50 лв.50 лв., съгл. чл.13, ал.2 от ПМС №136/2012г. и 100лв. за всяка нова площадка, съгл.чл.13, ал.3 от ПМС №136/2012г
Банкова сметка на РИОСВ Враца:
IBAN BG70UBBS80023106174708,
BIC код на банката е UBBSBGSF , ОББ – АД, клон Враца
Плащане на ПОС терминал във фронт офис на инспекцията
Приемане на всички видове трансакции с карти,
носещи логата на Visa, Visa Electron, V PAY, MasterCard и Maestro
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта