Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция „Инвестиции, Устройство на територията, Хуманитарни дейности, Евроинтеграция и Общинска собственост”
Адрес: обл. Стара Загора, общ. Мъглиж, гр. Мъглиж, гр. Мъглиж, Площад "3 март" 32, п.к. 6180
Код за междуселищно избиране: 04321
Телефон за връзка: (04321)21-02, 33-01
Адрес на електронна поща: obshtina@maglizh.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, обедна почивка от 12,30 ч. до 13,00 ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Необходими документи1. Документ, от който да е видно, че лицето е заинтересувано по смисъла на ЗУТ.
Процедура по предоставяне на административната услугаЗаявлението, заедно с приложените документи, се приема от специалист в ЦАО към общинска администрация – Мъглиж.
Заявлението се регистрира в електронната система за документооборот, след което специалистът в ЦАО насочва преписката към Кмета на общината. След това преписката се пренасочва към директора на дирекция „ИУТХДЕОС”, а той към съответния служител. След запознаване с подаденото заявление преписката постъпва при съответния служител, който:
1. Извършва проверка в техническия архив за съхранение на оригиналите от поисканите документи.
2. Ксерокопира оригиналите и ги заверява.
Завереното копие на документите от техническия архив се получава в ЦАО от заявителя.
Техническа такса:
За услугата се заплаща таксаТаксата се определя от Наредбата за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на Община Мъглиж.
3 лв. на страница.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път