Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция „Инвестиции, Устройство на територията, Хуманитарни дейности, Евроинтеграция и Общинска собственост”
Адрес: обл. Стара Загора, общ. Мъглиж, гр. Мъглиж, гр. Мъглиж, Площад "3 март" 32, п.к. 6180
Код за междуселищно избиране: 04321
Телефон за връзка: (04321)21-02, 33-01
Адрес на електронна поща: obshtina@maglizh.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, обедна почивка от 12,30 ч. до 13,00 ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Необходими документи1. Заявление
2. Заснемане
3. Документ за собственост
4. Разрешение за Строеж
Изисквания и процедуриЗаявлението, заедно с приложените документи, се приема от специалист в ЦАО към общинска администрация – Мъглиж.
Заявлението се регистрира в електронната система за документооборот, като заявителят заплаща дължимата такса в зависимост от вида на услугата в данъчната служба, след което специалистът в ЦАО насочва преписката към главния архитект на общината.
Издаденото удостоверение се получава от заявителя в ЦАО.
Закон за кадастъра и имотния регистър
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 30 лв.
За бърза услуга 60 лв.
За услугата се заплаща:
- обикновена услуга - 7 работни дни - 30.00 лв.
- бърза услуга - 3 работни дни - 60.00 лв.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път