Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2138 Издаване на удостоверение за вписване в регистъра на населението

      Удостоверенията за вписване в регистъра на населението се издават въз основа на данните, съдържащи се в националната и/или локалната база данни "Население" като може да се ползват и данни от регистрите на актовете за гражданско състояние.
  • На основание на:
    • Закон за гражданската регистрация - чл. 24, ал. 1
    • Закон за електронното управление - чл. 2; чл. 3; чл. 4; чл. 40
    • Наредба № РД-02-20-6 от 24 април 2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението - чл. 3, ал. 3; чл. 19
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • 7 дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Кмет на община
Административни звена
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно Обслужване и Бюджет и Финанси"
Адрес: обл. Стара Загора, общ. Мъглиж, гр. Мъглиж,
Код за междуселищно избиране: 04321
Телефон за връзка: 04321/33-01
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, обедна почивка от 12,30 ч. до 13,00 ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Заплащане