Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно Обслужване, Бюджет и Финанси"
Адрес: обл. Стара Загора, общ. Мъглиж, гр. Мъглиж, гр. Мъглиж, Площад "3 март" 32, п.к. 6180
Код за междуселищно избиране: 04321
Телефон за връзка: (04321)21-02, 33-01
Факс: (04321)22-55
Адрес на електронна поща: aobf@maglizh.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, обедна почивка от 12,30 ч. до 13,00 ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Необходими документи:1. Искане по образец.
2. Пълномощно ако е необходимо.
Заявяване на услугатаПопълненият образец на искане за издаване на документ се подават лично или чрез упълномощено лице в община Мъглиж, служба "Местни данъци и такси". Главен експерт от МДТ извършва проверка. Услугата се таксува и заплаща на касата на „МДТ”.
Следва проверка в информационната система за наличните данни за заявителя, след което, в рамките на сроковете за извършване на услугата се изготвя исканият документ.
Вътрешният ход продължава с полагане на специалния печат за заверки (правоъгълен печат) и подписване от Кмет на общината и /или упълномощено длъжностно лице.
Завереният документ заявителя получава от ЦУИГ - Община Мъглиж.
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 3 лв.Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път