Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Дирекция "Финансово стопански дейности и административно обслужване"
Адрес: обл. Благоевград, общ. Кресна, гр. Кресна,
Код за междуселищно избиране: 00359
Телефон за връзка: 74338887
Факс: 074338730
Адрес на електронна поща: kresna_gl.schet@mail.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, от 12.00 до 13.00 - почивка
Заявление и документ за платена таксаПодаване на заявление и представяне на квитанция за платена такса
Процедури, документи, описаниеПроцедура по предоставяне на административната услуга /издаване на индивидуалния административен акт, срокове, изисквания и необходими документи /в случай че документ се издава от административен орган, се посочва и органът/:
Заявление по образец с приложени към него:
1. Документ за собственост, ако заявителят притежава такъв
2.Актуална скица на имота
3. Съдебно удостоверение
се подава лично от заинтересования или от упълномощено от него лице (с нотариално заверено пълномощно)
Резултатът от административната услуга се получава по един от следните начини:
лично от звеното за административно обслужване;
чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.
Закон за общинската собственост
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 4.00 лв. / 2.05 €Такса - 4,00 лв./2,05 евро.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта