Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Специализирана администрация"
Адрес: обл. Русе, общ. Ценово, с. Ценово, ул. "Цар Освободител" № 66, п.к. 7139
Код за междуселищно избиране: 08122
Телефон за връзка: (08122)2510
Адрес на електронна поща: obshtina@tsenovo.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Безсменен режим на работа. Регламентирана обедна почивка от 12.00-13.00 часа.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Необходими документиЗаявление по образец;
Копие от документ за собственост;
Удостоверение за наследници (когато документът за собственост е на името на наследодател на заявителя);
Оценка за съответствието, изготвена от съответното лице по чл.142 ал.6 от ЗУТ;
Виза за проектиране в случаите чл. 140, ал.3 от ЗУТ;
Ако имотът е земеделска земя/ в т.ч. със сменено предназначение/ - актуална скица от Общинска служба „ Земеделие и гори“, или скица от АГКК при наличие на одобрена кадастрална карта / валидност 6 месеца от издаването им/;
Скица от одобрена кадастрална карта/ ако имотът е в населеното място без план/;
Три копия от инвестиционния проект с обхват и съдържание, определени съгласно Наредба № 4 на МРРБ за обхвата и съдържанието на инвестиционни проекти – архитектура; конструктивна /конструктивно становище/ , геодезическа / трасировъчен план и вертикална планировка, ВиК, Ел., ОВК и др. Инсталационни, в това число и на отклонения от общите мрежи и съоръжения на техническата инфраструктура; ПБЗ;технологична;ПБ и др. в зависимост от спецификата на обекта;
Решение по оценка на въздействието върху околната среда, издадено по реда на Закона за опазване на околната среда/ в случаите, когато се изисква/;
Оценка на съответствието, изготвена от лице по чл. 142, ал.6 от ЗУТ или искане за разглеждане от общинския експертен съвет в случаите по чл. 143, ал.3 от ЗУТ – за обектите първа и втора категория задължително с комплексен доклад, а за обектите от по-ниска категория – по желание на възложителя, окомплектована с необходимите лицензи и удостоверения за правоспособност;
Положително становище на органите по пожарна безопасност за строежите от първа и втора категория;
Становище от регионална здравна инспекция /или Министерство на здравеопазването/ за случаите, в които е необходимо;
Съгласувателно писмо от НИНКН за обекти – недвижима културна ценност;
Предварителни договори с експлоатационните дружества за присъединяване на техническата инфраструктура;
Доказателства за строежа (Разрешение за строеж, Протокол за линия и ниво);
Документ за платена такса.
Информация за предоставяне на услугатаОбразец на заявлението може да намерите на интернет адрес: www.tsenovo.bg;
Заявителят е длъжен да предостави телефон, факс или адрес за електронна поща, ако разполага с такива.
Начини на получаване на издадения индивидуален административен актЛично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съм съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
- като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
- като вътрешна куриерска пратка;
- като международна препоръчана пощенска пратка;
Ниво на осигуреност на средствата за електронна идентификация за заявяване на електронни административни услугиНиво на осигуреност: Ниво 2
Средство за идентификация: КЕП
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща цена•до 500кв/м – 0.50лв. кв/м
•до 1000кв/м – 0.40 лв.кв/м
•от 1000 до 3000 кв/м – 0.20 лв. кв/м
•над 3000 кв/м – 0.10 кв/м
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
На гише в административно звено за обслужване в брой