Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Специализирана администрация"
Адрес: обл. Русе, общ. Ценово, с. Ценово, ул. "Цар Освободител" № 66, п.к. 7139
Код за междуселищно избиране: 08122
Телефон за връзка: (08122)2510
Адрес на електронна поща: obshtina@tsenovo.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Безсменен режим на работа. Регламентирана обедна почивка от 12.00-13.00 часа.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Необходими документи за предоставяне на услугата:Документ за самоличност (лична карта) и/или нотариално заверено пълномощно. /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/.
· Заявление по образец;
· Документ за собственост;
· Две копия от инвестиционен проект, на хартиен и електронен носител, съдържащи части: обхват и съдържание, архитектура; конструктивна /конструктивно заключение/; трасировъчен план и вертикална планировка; инсталационни проекти за ВиК, Ел, ОВК,…, в това число и на отклонения от общите мрежи и съоръжения на техническата инфраструктура /записки по части Вик, Ел, ОВК,при идейни проекти/; ПОИС; технологична; геоложки доклад и част: енергийна ефективност
· Документи, доказващи наличието на съгласия, изискващи се по: а/ чл.38, ал.3 и 4 от ЗУТ при преустройства в съществуваща сграда с режим на етажна собственост: решение на Общо събрание заедно с нотариално заверено съгласие на всички собственици на жилища- непосредствени съседи на обекта-при обект по ал.3 на друг надземен етаж и при преустройство с промяна на предназначението на жилище при условията на ал.4 №…/…г.; б/ чл.39, ал.2 от ЗУТ при промяна на предназначението на част или на цяла сграда в жилищни зони, когато преустройството е свързано с масов достъп на външни лица и наднормено за зоната шумово и друго замърсяване-освен съгласията по чл.38 и нотариално заверено съгласие от всички собственици и носители на ограничени вещни права в съседни поземлени имоти №...; в/ чл.183, ал.1 от ЗУТ при нов строеж, надстрояване или пристрояване в съсобствен урегулиран поземлен имот -договор в нотариална форма с останалите собственици; г/чл.183, ал.2 от ЗУТ при надстрояване или пристрояване на сграда-етажна собственост-Договор за учредяване право на надстрояване или пристрояване със собственика на урегулиран поземлен имот в нотариална форма и декларация с нотариална заверка на подписите от всички собственици в етажната собственост;
Писмено нотариално съгласие от всички собственици и носители на ограничени вещни права в съседния поземлен имот при обекти на допълващо застрояване, които се разрешават при условията на чл.41, ал.2 от ЗУТ на граница между два имота, във връзка з чл.21, ал.4 от ЗУТ №…;
Решение по оценка на въздействието върху околната среда, издадено по реда на закона за опазване на околната среда /когато се изисква/
Оценка за съответствието на инвестиционните проекти със съществените изисквания към строежите, изготвена от съответното лице по чл.142, ал.6 от ЗУТ- за обекти първа и втора категория задължително с комплексен доклад, а за обекти от по-ниска категория- по желание на възложителя;
Предварителна оценка на идейните инвестиционни проекти за съответствие с предвижданията на ПУП, с правилата и нормативите по устройство на територията, както и взаимната съгласуваност м/у отделните части на проекта съгласно чл.142, ал.2 от ЗУТ.
Положително становище на органите по пожарна безопасност за строежите от първа и втора категория;
Предварителни договори с експлоатационните дружества за присъединяване на техническата инфраструктура.
Платена такса за административната услуга.
Необходими документиЗаявление по образец;
Документ за собственост или отстъпено право на строеж;
Скица с виза за проектиране;
Констативен акт за наличие на дървесна растителност в имота;
Одобрен технически или работен инвестиционен проект;
Комплексен доклад за съответствие;
Договор в нотариална форма със собствениците (при необходимост);
Договори с експлоатационните дружества;
Становище на РИОСВ и при необходимост от РЗИ;
Документ за платена такса.
В случай, че не подавате заявлението лично, ще Ви е необходимо и нотариално заверено пълномощно.
Начини на получаване на резултата от услугатаНа гише в Центъра за административно обслужване;
- По пощата чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, посочен от заявителя, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването на документа;
- В персоналния профил на заявителя в информационна система за сигурно електронно връчване ССЕВ;
- На електронен адрес, който позволява получаване на съобщение, съдържащо информация за съставения документ от информационна система за сигурно електронно връчване ССЕВ.
Ниво на осигуреност на средствата за електронна идентификация за заявяване на електронни административни услугиНиво на осигуреност: високо
Средство за идентификация: КЕП
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща фиксирана цена на стойност 50.00 лв. / 25.56 €- На гише "Каса";
- По банкова сметка;
BIC: CECBBGSF
IBAN: BG04CECB 9790 8476 5427 00
БАНКА: "ЦК" АД - клон Русе, офис Ценово;
- С платежна карта чрез терминално устройство ПОС.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път