Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция „Инвестиции, Устройство на територията, Хуманитарни дейности, Евроинтеграция и Общинска собственост”
Адрес: обл. Стара Загора, общ. Мъглиж, гр. Мъглиж, гр. Мъглиж, Площад "3 март" 32, п.к. 6180
Код за междуселищно избиране: 04321
Телефон за връзка: (04321)21-02, 33-01
Адрес на електронна поща: obshtina@maglizh.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, обедна почивка от 12,30 ч. до 13,00 ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Необходими документи1. Заявление
2. Пълномощно при необходимост
3. Скица
4. Документ за собственост
Процедура по предоставяне на административната услугаЗаявлението, заедно с приложените документи, се приема от специалист в ЦАО към общинска администрация – Мъглиж.
Заявлението се регистрира в електронната система за документооборот, като заявителят заплаща дължимата такса в зависимост от вида на услугата в данъчната служба, след което специалистът в ЦАО насочва преписката към главния архитект на общината.
Когато приложената скица е издадена от СГКК- Стара Загора и за населеното място има действащ регулационен план, преписката се пренасочва от главния архитект към служител в дирекция „ИУТХДЕОС” за изчертаване на скица от действащ регулационен план на населеното място. След разглеждане на предоставените документи главният архитект издава виза за проучване и проектиране.
Издадената виза се получава в ЦАО от заявителя.
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 20 лв.За услугата се заплаща фиксирана такса 20.00 лв.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път