Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция „Инвестиции, Устройство на територията, Хуманитарни дейности, Евроинтеграция и Общинска собственост”
Адрес: обл. Стара Загора, общ. Мъглиж, гр. Мъглиж, гр. Мъглиж, Площад "3 март" 32, п.к. 6180
Код за междуселищно избиране: 04321
Телефон за връзка: (04321)21-02, 33-01
Адрес на електронна поща: obshtina@maglizh.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, обедна почивка от 12,30 ч. до 13,00 ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Необходими документи1. Документ за собственост
Процедура по предоставяне на административната услугаЗаявлението, заедно с приложените документи, се приема от специалист в ЦУИГ към общинска администрация – Мъглиж.
Заявлението се регистрира в електронната система за документооборот, като заявителят заплаща дължимата такса в зависимост от вида на услугата в данъчната служба, след което специалистът в ЦУИГ насочва преписката към главния архитект на общината.
Когато приложената скица е издадена от СГКК- Стара Загора и за населеното място има действащ регулационен план, преписката се пренасочва от главния архитект към служител в дирекция „И и УТ” за изчертаване на скица от действащ регулационен план на населеното място. След разглеждане на предоставените документи главният архитект издава виза за проучване и проектиране.
След издаване на визата за проектиране същата се съобщава на заинтересуваните лица по чл. 131 от ЗУТ.
Издадената виза се получава в дирекция „И и УТ” от заявителя.
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 20 лв.
За бърза услуга 30 лв.
За експресна услуга 40 лв.
Таксата се определя от Наредбата за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на Община Мъглиж
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път