Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция „Инвестиции, Устройство на територията, Хуманитарни дейности, Евроинтеграция и Общинска собственост”
Адрес: обл. Стара Загора, общ. Мъглиж, гр. Мъглиж, гр. Мъглиж, Площад "3 март" 32, п.к. 6180
Код за междуселищно избиране: 04321
Телефон за връзка: (04321)21-02, 33-01
Адрес на електронна поща: obshtina@maglizh.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, обедна почивка от 12,30 ч. до 13,00 ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Необходими документи1. Техническо задание
2. Скица
3. Документ за собственост и проект предложение
4.Пълномощно при необходимост.
Процедура по предоставяне на административната услугаИскането, заедно с приложените документи, се приема от специалист в ЦАО към общинска администрация – Мъглиж.
Искането се регистрира в електронната система за документооборот, като заявителят заплаща дължимата такса за услугата в МДТ, след което специалистът в ЦАО насочва преписката към Кмета на общината.
След което преписката се пренасочва към главния архитект за становище и към Директора на дирекция „ИУТХДЕОС”, а той към съответния служител за изработване на съответния документ.
Издаденото Решение на ОБС – Мъглиж и/ или издадената Заповед на Кмета на общината се получава в дирекция „ИУТХДЕОС” от заявителя.
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 10 лв.Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път