Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция „Инвестиции, Устройство на територията, Хуманитарни дейности, Евроинтеграция и Общинска собственост”
Адрес: обл. Стара Загора, общ. Мъглиж, гр. Мъглиж, гр. Мъглиж, Площад "3 март" 32, п.к. 6180
Код за междуселищно избиране: 04321
Телефон за връзка: (04321)21-02, 33-01
Адрес на електронна поща: obshtina@maglizh.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, обедна почивка от 12,30 ч. до 13,00 ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Необходими документи1. Техническо задание
2. Скица
3. Документ за собственост и проект предложение
4.Пълномощно при необходимост.
Процедура по предоставяне на административната услугаИскането, заедно с приложените документи, се приема от специалист в ЦАО към общинска администрация – Мъглиж.
Искането се регистрира в електронната система за документооборот, като заявителят заплаща дължимата такса за услугата в МДТ, след което специалистът в ЦАО насочва преписката към Кмета на общината.
След което преписката се пренасочва към главния архитект за становище и към Директора на дирекция „ИУТХДЕОС”, а той към съответния служител за изработване на съответния документ.
Издаденото Решение на ОБС – Мъглиж и/ или издадената Заповед на Кмета на общината се получава в дирекция „ИУТХДЕОС” от заявителя.
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 50 лв.За услугата се заплаща фиксирана такса 50.00 лв.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път