Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция „Инвестиции, Устройство на територията, Хуманитарни дейности, Евроинтеграция и Общинска собственост”
Адрес: обл. Стара Загора, общ. Мъглиж, гр. Мъглиж, гр. Мъглиж, Площад "3 март" 32, п.к. 6180
Код за междуселищно избиране: 04321
Телефон за връзка: (04321)21-02, 33-01
Адрес на електронна поща: obshtina@maglizh.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, обедна почивка от 12,30 ч. до 13,00 ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Необходими документи1. Актуална скица
2. Документ за собственост, писмено съгласие на собственика на имота или договор за наем
3. Проект /схема/ за мястото на преместваемия обект, одобрена от гл.архитект на общината
Процедура по предоставяне на административната услугаЗаявлението, заедно с приложените документи, се приема от специалист в ЦАО към общинска администрация - Мъглиж. Заявлението се регистрира в електронната система за документооборот, като заявителят заплаща дължимата такса в зависимост от вида на услугата в данъчна служба, след което специалиста в ЦАО насочва преписката към Главния архитект на Община Мъглиж. Заявлението, заедно с приложените документи, се приема Главния архитект на Община Мъглиж.След разглеждане на представените документи се издава виза за проектиране и разрешение за поставяне на преместваеми обекти. Разрешението за поставяне на преместваеми обекти се получава от заявителя в ЦАО.
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 50 лв.За услугата се заплаща фиксирана такса 50.00 лв.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път