Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция „Инвестиции, Устройство на територията, Хуманитарни дейности, Евроинтеграция и Общинска собственост”
Адрес: обл. Стара Загора, общ. Мъглиж, гр. Мъглиж, гр. Мъглиж, Площад "3 март" 32, п.к. 6180
Код за междуселищно избиране: 04321
Телефон за връзка: (04321)21-02, 33-01
Адрес на електронна поща: obshtina@maglizh.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, обедна почивка от 12,30 ч. до 13,00 ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Необходими документи1. Документ за собственост
Процедура по предоставяне на административната услугаЗаявлението, заедно с приложените документи, се приема от специалист в ЦУИГ към общинска администрация – Мъглиж. Заявлението се регистрира в електронната система за документооборот, като заявителят заплаща дължимата такса в зависимост от вида на услугата в данъчна служба, след което специалистът в ЦУИГ насочва преписката към Директора на дирекция „И и УТ” , а той към съответния служител. След запознаване с подаденото заявление преписката постъпва при съответния служител. Проверката за идентичност на имота, посочен в приложения документ за собственост и действащия към момента на подаване на заявлението план на населеното място се извършва в Дирекция „И и УТ” и се издава удостоверение. Издаденото удостоверение за идентичност на урегулиран поземлен имот се получава в ЦУИГ от заявителя.
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 10 лв.Таксата се определя от Наредбата за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на Община Мъглиж
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път