Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Устойчиво Развитие, Хуманитарни Дейности, Евроинтеграция и Общинска Собственост"
Адрес: обл. Стара Загора, общ. Мъглиж, гр. Мъглиж, гр. Мъглиж, Площад "3 март" 32, п.к. 6180
Код за междуселищно избиране: 04321
Телефон за връзка: (04321)21-02, 33-01
Факс: (04321)22-55
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, обедна почивка от 12,30 ч. до 13,00 ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Необходими документи
1. Документ за самоличност
2. Заявление по образец (Подава се от собственик или законен негов представител или упълномощено лице с нотариално заверено пълномощно)
3. Документ за собственост или документ за учредено или признато право на строеж или документ за сграда
4. Актуални скици на имота по действащия регулационен план и от СГКК, когато за съответния имот има одобрена кадастрална карта
5. Удостоверение за наследници - при необходимост
6. Други документи - при необходимост
Заявяване на услугатаЗаявлението заедно с приложените документи се приема от специалист в служба ЦИУГ в Общинска администрация - гр. Мъглиж. Искането се регистрира в електронната система за документооборот след което специалист в ЦИУГ насочва преписката към Кмета за разглеждане, той насочва преписката към Директор УРХДЕОС, а той към експерт от Дирекция УРХДЕОС.
След разглеждане на документите от експерта се подготвя удостоверението.
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 7 лв.За услугата се заплаща фиксирана такса 7 лв.
Таксата се определя от ЗМДТ - чл.115 и Наредбата за определянето на местните такси и цени на услуги на територията на Община Мъглиж.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път