Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно Обслужване, Бюджет и Финанси"
Адрес: обл. Стара Загора, общ. Мъглиж, гр. Мъглиж, гр. Мъглиж, Площад "3 март" 32, п.к. 6180
Код за междуселищно избиране: 04321
Телефон за връзка: (04321)21-02, 33-01
Факс: (04321)22-55
Адрес на електронна поща: aobf@maglizh.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, обедна почивка от 12,30 ч. до 13,00 ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Необходими документи1. писмено искане по образец от двамата съпрузи
2. удостоверение от нотариуса
3. декларация с нотариална заверка на подписите за избрания режим
4. документ за самоличност (за справка)
Подаване на исканеИзвършва се за лица, за които има съставени актове за сключен граждански брак на територията на Община Мъглиж. Промяната на законовия режим, изменението и прекратяването на брачния договор се отбелязват в акта за сключване на граждански брак и се регистрират в централен електронен регистър към Агенцията по вписванията. Регистрацията се извършва служебно въз основа на уведомление от общината или кметството, в чийто регистър по гражданско състояние се съхранява актът за сключен граждански брак.
Процедурата започва с подаване на искане по образец, към което се прилага обща декларация с нотариална заверка на подписите за избрания режим. Ако е сключен брачен договор, се представя удостоверение от нотариуса относно датата на договора и регистрационния му номер, както и номера, под който нотариусът е вписан в регистъра на Нотариалната камара и района му на действие.
Вписване на избрания режимИзвършва се за лица, за които има съставени актове за сключен граждански брак на територията на Община Мъглиж.