Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно Обслужване, Бюджет и Финанси"
Адрес: обл. Стара Загора, общ. Мъглиж, гр. Мъглиж, гр. Мъглиж, Площад "3 март" 32, п.к. 6180
Код за междуселищно избиране: 04321
Телефон за връзка: (04321)21-02, 33-01
Факс: (04321)22-55
Адрес на електронна поща: aobf@maglizh.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, обедна почивка от 12,30 ч. до 13,00 ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Необходими документи1. искане по образец
2. документ за самоличност (за справка)
3. нотариално заверено пълномощно – в случаите на упълномощаване
Подаване на исканеДокументи, издавани от кметствата и общините, нуждаещи се от легализиране, се заверяват от упълномощено за това лице. Извършва се за документи, издадени на територията на Община Мъглиж и предназначени за ползване в чужбина.
Не се заверяват (легализират) документи, издадени от служители, които към момента не са действащи длъжностни лица и/или документи, издадени на отменени образци и/или с отменен формат.
Производството започва с подаване на писмено искане по образец от лицето, за което се отнася, негов законен представител или упълномощено лице след представяне на нотариално заверено изрично пълномощно.
Когато документът се представя от упълномощено лице, пълномощното трябва да съдържа волята на упълномощителя за легализирането на конкретния документ.
Заверка на документСлед приемане на искането, длъжностното лице извършва проверка в НБД „Население“ и заверява документа.
Завереният документ се предоставя на заявителя.
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 10 лв.Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път