Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Управление на собствеността и стопански дейности"
Адрес: обл. Бургас, общ. Руен, с. Руен, с. Руен, ул.Първи май № 18, п.к. 8540
Код за междуселищно избиране: 05944
Телефон за връзка: (05944)6233 вътр 122
Факс: (05944)6476
Адрес на електронна поща: obshtinaruen@mail.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, почивките през този период са съобразени с наличие на клиенти
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Отдел "Териториално и селищно устройство"
Адрес: обл. Бургас, общ. Руен, с. Руен, с Руен, ул.Първи май № 18, п.к. 8540
Код за междуселищно избиране: 05944
Телефон за връзка: (05944)6233 вътр 123
Факс: (05944)6476
Адрес на електронна поща: ruen@ruen.egov.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, обедната почивка е съобразена с наличието на клиенти
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Дирекция "Устройство на територията, инвестиционни дейности и екология"
Адрес: обл. Бургас, общ. Руен, с. Руен, с Руен, ул.Първи май № 18, п.к. 8540
Код за междуселищно избиране: 05944
Телефон за връзка: (05944)6233, вътр.139
Факс: (05944)6476
Адрес на електронна поща: ruen@ruen.egov.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, 8.00ч-12.00ч; 13.00ч-17.00ч
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Дирекция "Местни приходи, данъци и такси"
Адрес: обл. Бургас, общ. Руен, с. Руен, с Руен, ул.Първи май № 18, п.к. 8540
Код за междуселищно избиране: 05944
Телефон за връзка: (05944)6233, вътр 211
Факс: (05944)6476
Адрес на електронна поща: ruen@ruen.egov.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, 8.00ч-17.00ч
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
изнесини длъжности "Главен архитект"
Адрес: обл. Бургас, общ. Руен, с. Руен, ул Пърми май № 18, п.к. 8540
Код за междуселищно избиране: 05959
Телефон за връзка: (05959)2350
Факс: 05944 6476
Адрес на електронна поща: obshtinaruen@mail.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, Работата с клиенти е през цялото работно време независимо от деня.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Процедура по предоставяне на услугатаПрием на заявлението с приложените документи в Информационен център и административно обслужване;
Завеждане в деловодната система и изпращане на преписката към Кмета на община Руен;
Кметът назначава комисия, която да извърши оглед на мястото.При огледът се представят и оригинали на приложените към заявлението документи. За извършеният оглед на мястото се съставя протокол.
След извършеният оглед на представените документи и на дърветата в имота, се издава разрешение за сеч или мотивиран отказ да се издаде разрешение за сеч.
Получаване на индивидуалния административен акт от Информационен център и административно обслужване по избран от заявителя начин.
Необходими документи за предоставяне на услугатаЗаявление по образец;
Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/;
Документ за собственост;
Актуална скица, с дата не по-късна с повече от 6 месеца от датата на подаване на заявлението(по служебен път);
Копие от протокола за трасиране границите на имота;
Обезщетение за общинска растителност;
Удостоверение за наследници, при наследствен имот (по служебен път);
При повече от един собственик на имота, се прилага и декларация с тяхното съгласие.
Документ за платена такса.
Начин на получаване на издадения индивидуален адм. актЛично или чрез упълномощено лице в Информационен център и административно обслужване.
Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съм съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
като вътрешна куриерска пратка;
като международна препоръчана пощенска пратка;
идентификация на ЕАУНиво на сигурност – високо
Средство за идентификация - КЕП
Закон за опазване на селскостопанското имущество
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 3 лв.
За бърза услуга 3 лв.
За експресна услуга 3 лв.
Цената се определя съгласно Наредба 2 на община Руен
издаване на разрешение за сеч - 3.00лв
за услуга по маркиране - 1.70 лв за кубик
за издаване на билет - 1.25 лв.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път