Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Център за административно обслужване"
Адрес: обл. Монтана, общ. Монтана, гр. Монтана, ул. Извора № 1, п.к. 3400
Код за междуселищно избиране: 096
Телефон за връзка: (096)394220
Адрес на електронна поща: cao@montana.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, Работното време е без прекъсване за почивки и продължава извън крайния час за обслужване на последния клиент.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
За да ползвате услугата, трябва да подадете следните документи:1. Заявление за издаване на разрешение.
2. Документ за собственост - копие или писмено съгласие от собственика на имота. Ако е необходимо трябва да се приложи и удостоверение за наследници.
3. За сгради в режим на етажна собственост е необходимо решение на общото събрание на етажните собственици.
4. За имоти държавна собственост е необходимо писмено съгласие от ведомството или организацията, стопанисващи имота.
5. Договор за наем /учредено право на ползване/.
6. Конструктивно становище или проект, ако е необходимо.
7. Визуализация на РИЕ.
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща цена 80 лв.0,05% от строителната стойност на преместваемия обект, но не по-малко от 80.00 лв. и не повече от 500.00 лв.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път