Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Специализирана администрация"
Адрес: обл. София, общ. Мирково, с. Мирково, ул. "Ал. Стамболийски" № 35, п.к. 2086
Код за междуселищно избиране: 07182
Телефон за връзка: (07182)2286, 0886666898
Факс: (07182)2550
Адрес на електронна поща: info@mirkovo.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, обедна почивка от 12.00 до 13.00 ч.
Работно време на Център за административно обслужване (ЦАО): от 08:00 до 17:00 ч. без прекъсване.
Обявените телефони за връзка са безплатни.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Дирекция "Обща администрация"
Адрес: обл. София, общ. Мирково, с. Мирково, ул. "Ал. Стамболийски" № 35, п.к. 2086
Код за междуселищно избиране: 07182
Телефон за връзка: (07182)2286, 0886666898
Факс: (07182)2550
Адрес на електронна поща: info@mirkovo.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, обедна почивка от 12.00 до 13.00 ч.
Работно време на Център за административно обслужване (ЦАО): от 08:00 часа до 17:00 часа без прекъсване.
Обявените телефони са безплатни.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Документи за предоставяне на услугата
- Адресна карта за настоящ адрес;
- Уведомително писмо от МВР за разрешено постоянно пребиваване или удостоверение от МП за придобито българско гражданство (за чужденци);
- Документ за собственост; договор за ползване на имота за жилищни нужди; декларации по чл.92, ал.3 и чл.92, ал.6 от ЗГР за съгласие на собственика на имота за извършване на адресна регистрация по постоянен адрес; настанителна заповед или договор за наем за лица настанени в държавни или общински жилища; договор за предоставяне на социални услуги; договор за настаняване в специализирани институции;
- Ксерокопие от нотариален акт или ксерокопие от договор за ползване на имота за жилищни нужди;
- Документ за самоличност;
- Декларация по чл. 92, ал. 3 от Закона за гражданската регистрация.
- В случай, че не подавате заявлението лично, ще Ви е необходимо и изрично нотариално заверено пълномощно.
Начин на заявяване на услугата
- На място в Центъра за административно обслужване (ЦАО), гише „Деловодство“;
- Чрез лицензиран пощенски оператор;
- По електронен път (при спазване на изискванията определени със Закона за електронния документ и електронните удостоверителни услуги) чрез:
- Единния портал за достъп до електронни административни услуги - https://egov.bg/wps/portal/;
- Система за сигурно електронно връчване - https://edelivery.egov.bg/;
- Електронна поща на Oбщина Мирково - info@mirkovo.bg.
Начини за получаване на резултата от услугата
- Лично или чрез упълномощено лице от ЦАО, или компетентен служител;
- Чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултата от административната услуга;
- По електронен път в профила на заявителя в Системата за сигурно електронно връчване.
Информация за предоставяне на услугата по електронен път:
Закон за гражданската регистрация
Наредба № РД-02-20-6 от 24.04.2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението
Наредба № РД-02-20-9 от 21.05.2012 г. за функциониране на Единната система за гражданска регистрация
Закон за местните данъци и такси
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 4 лв.
За бърза услуга 8 лв.
За експресна услуга 12 лв.
Заплащане за услугата
- В Центъра за административно обслужване на гише „Местни данъци и такси“, в брой или с банкова карта чрез ПОС терминално устройство;
- По електронен път, чрез Портала за електронни плащания;
- По банков път на следната банкова сметка:
Банка: УниКредит БулБанк
IBAN: BG 18 UNCR75278459464300
BIC код: UNCRBGSF
Код за вид плащане: 44 80 07
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път