Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно информационно обслужване и Финансово-стопанска дейност"
Адрес: обл. Монтана, общ. Брусарци, гр. Брусарци, ул. "Георги Димитров" № 85, п.к. 3680
Код за междуселищно избиране: 09783
Телефон за връзка: (09783)22-11
Адрес на електронна поща: fsd@brusartsi.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Обедна почивка 12:00 часа до 13:00 часа
Заявяване на услугатаЗаявителят заявява устно услугата в съответното кметство на община Брусарци, където кметът или кметският наместник са упълномощени, съгласно чл. 83 от Закона за нотариусите и нотариалната дейност, обн. ДВ. бр. 104/6.12.1996 и последно изменен в ДВ. бр.50/3.07.2015 г.
Закон за нотариусите и нотариалната дейност (Загл. изм. - ДВ, бр. 123 от 1997 г.)
За услугата се заплаща такса 10 лв.За услугата се заплаща такса
Стойността на услугата се изчислява съгласно Тарифа за нотариалните такси към закона за нотариусите и нотариалната дейност, обн. ДВ бр. 95 от 14.08.1998 г. и последно изменен ДВ. бр. 39 от 26.05.2009 г., I. 4
4. За удостоверяване съдържанието на частни документи без определен материален интерес - върху първия екземпляр:
а) (изм. – ДВ, бр. 39 от 2009 г., в сила от 1.07.2009 г.) за първата страница - 10 лв.
б) (изм. – ДВ, бр. 39 от 2009 г., в сила от 1.07.2009 г.) за всяка следваща страница, а останалите екземпляри се таксуват като преписи - 2 лв.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой