Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Управление на общинската собственост"
Адрес: обл. Бургас, общ. Карнобат, гр. Карнобат, бул. "България" № 12, Център за административно обслужване, п.к. 8400
Код за междуселищно избиране: 0559
Телефон за връзка: 29162 - Общинска собственост (ЦАО), стационарен телефон, на цената на един градски разговор
Факс: (0559)27 165
Адрес на електронна поща: karnobat@mail.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:30, Обедна почивка на общинска администрация от 12:30 до 13:30 ч.
Работно време на Център за административно обслужване от 08:30 ч. до 17:30 ч., без прекъсване.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Начини на заявяване на услугата:- със заявление на гише в Центъра за административно обслужване (бул. България №12, гр. Карнобат);
- през Портала на електронното управление (https://egov.bg); Системата за сигурно електронно връчване, поддържана от Министерство на електронното управление, като модул на Портала на електронното управление (https://edelivery.egov.bg/);
- със заявление (подписано с електронен подпис) по електронна поща: karnobat@mail.bg
- със заявление по пощата (Община Карнобат, бул. България №12, 8400, Карнобат);
- устно, на гише в Центъра за административно обслужване - служителят отразява искането в протокол, който се подписва от заявителя и служителя; Организациите подават искането си писмено;
Процедура по предоставяне:Завление се подава в Центъра за административно обслужване (ЦАО), с адрес: бул. „България“ №12, всеки работен ден от 8,30 до 17,30 ч., както и чрез гореописаните начини. Служителят регистрира заявената услуга в електронната система за документооборот. След документална проверка се издава временно удостоверение със срок на валидност 3 месеца. В този срок се извършва проверка на място от експертна работна група, след което по предложение на Общинска експертна комисия по категоризация на туристически обекти се издава удостоверенията за категоризация и категорийна символика. Резултата от услугата ще получите, съобразно посочения в заявлението начин.
Необходими документи:
-Копие от договора за наем или от друг договор, от който е видно, че са налице условия лицето да извършва съответната туристическа дейност в обекта;
-Копие на документ, удостоверяващ въвеждането на обекта в експлоатация, или друг документ, удостоверяващ законността на обекта, при спазване изискванията на Закона за устройство на територията;
-Изрично пълномощно в оригинал, когато се подава от пълномощник;
-Други (описват се документите).
Информация за предоставяне на услугата по електронен път:а) ниво на предоставяне на услугата: Ниво IV: Извършване на услуги от ниво III, за които е осигурена възможност за електронно връчване и електронно плащане, ако за получаването на електронна административна услуга се дължат такси;
б) интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване: https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi+na+uslugi/obshtinski+administratsii/unificirani+uslugi/2088
в) интернет адрес за служебно заявяване: karnobat@mail.bg
г) вид на услугата (първична или комплексна): първична;
д) ниво на осигуреност „високо“ – средство за идентификация КЕП;
Начини на получаване на резултата от услугата:- лично или чрез упълномощено лице на гише в Центъра за административно обслужване;
- чрез пощенска/куриерска пратка (за сметка на заявителя);
За услугата се заплаща таксаЗа категоризация на туристически обекти (места за настаняване и заведения за хранене и развлечения), се заплащат такси в размери, определени в Тарифа на таксите, които се събират по Закона за туризма
чл2.(1) 5. за разглеждане на документите за категоризиране на заведения за хранене и развлечения (самостоятелни или прилежащи към места за настаняване) - ресторанти, заведения за бързо обслужване, питейни заведения, кафе-сладкарници и барове:
а) до 20 места за сядане – 75 лв./38,35 €;
б) от 21 до 50 места за сядане – 125 лв./63,91 €;
в) от 51 до 100 места за сядане – 250 лв./127,82 €;
г) от 101 до 150 места за сядане – 400 лв./204,52 €;
д) от 151 до 250 места за сядане – 600 лв./306,78 €;
е) от 251 до 300 места за сядане – 700 лв./357,90 €;
ж) над 300 места за сядане – 1000 лв./511,29 €;
чл.5.(2) 5. за вписване в НТР на заведения за хранене и развлечения (самостоятелни или прилежащи към места за настаняване) - ресторанти, заведения за бързо обслужване, питейни заведения, кафе-сладкарници и барове:
а) до 20 места за сядане – 75 лв./38,35 €;
б) от 21 до 50 места за сядане – 125 лв./63,91 €;
в) от 51 до 100 места за сядане – 250 лв./127,82 €;
г) от 101 до 150 места за сядане – 400 лв./204,52 €;
д) от 151 до 250 места за сядане – 600 лв./306,78 €;
е) от 251 до 300 места за сядане – 700 лв./357,90 €;
ж) над 300 места за сядане – 1000 лв./511,29 €;
Таксите за разглеждане на документите се заплащат при подаването на документите за категоризиране, а за вписване в НТР при вписване в НТР и получаването на категорийната символика.
Банкова сметка:
IBAN – BG48CECB979084G9563600
ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА АД – КЛОН БУРГАС
BIC - CECBBGSF
ВИД ПЛАЩАНЕ – 448007
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
По електронен път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта